Ministru di l'Interior: Camera in i veiculi di trasportu publicu ùn registranu micca u sonu

Ministru di l'Affari Interni: e camere in i veiculi di trasportu publicu ùn registranu micca u sonu. U ministru di l'Affari Interni, Efkan Ala, hà dichjaratu chì e camere in i veiculi di trasportu publicu appartene à a Direzzione Generale di l'Imprese di Tramway è Tunnel Elettrici di Istanbul (IETT), chì anu solu a funzione. di l'imaghjini di arregistramentu, ùn anu micca a funzione di arregistramentu di u sonu.
U vicepresidentu di CHP, Sezgin Tanrıkulu, indicà l'autobus purtati à IETT, hà dettu: "In cunsiquenza, tutti i muvimenti è e conversazioni nantu à l'autobus seranu registrati è, quandu hè necessariu, sti registri seranu trasmessi à l'unità di polizia. "Sò e registrazioni da esse fatte in autobus una nova versione di intercettazioni illegale?" dumandò.
SE RICHIEDU IN L'AMBITU DI UNA INVESTIGAZIONE JUDICIALE...
Rispondendu à a dumanda parlamentaria di Tanrıkulu, u Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala hà dettu: "E camere in i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à a Direzzione Generale di l'Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT), chì anu solu a funzione di registrazione di l'imaghjini, ùn anu micca a funzione. di registrazione di sonu, è u serviziu di trasportu publicu è a sicurità di u trafficu sò impurtanti. u scopu di una investigazione criminale ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*