Dui lati si uniscenu cù İZKARAY

I dui lati si uniscenu cù İZKARAY: U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di u Partitu AK Binali Yıldırım hà annunziatu i prughjetti chì portaranu Izmir à u futuru è daranu vita à a cità.
Binali Yıldırım, Candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Partitu AK, hà annunziatu i so prughjetti chì portaranu Izmir à u futuru è daranu vita à a cità. Hayat Izmir, chì piglia a so idea principale da "Izmir's clogged venes", u so nome da "Izmir's passion for life", a so energia da "Izmir's young, dinamica populazione, a so natura unica, i spazii suciale di a storia di e cità è u putere. di interazione trà insediamenti", hè raggruppata in 9 rubriche principali. U costu tutale di Hayat Izmir, chì include 1414 prughjetti, hè statu annunziatu cum'è 65 miliardi di lire è l'impiegu tutale hè statu annunziatu cum'è 170 mila persone. Yıldırım, chì hà annunziatu chì İZKARAY, chì hè trà i prughjetti 1414, serà a seconda traversata di tubu di Turchia dopu à Marmaray, hà dettu: "Collegaremu e duie coste cù u prughjettu İZKARAY. Unisceremu u nordu è u sudu in u trasportu. Perchè i nostri citadini chì venenu da Çiğli soffrenu per andà in Çeşme? "Cù İZKARAY, ci vole 6 minuti", disse.
U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di AK Party Izmir, Binali Yıldırım, hà annunziatu i prughjetti "Life Izmir" chì portaranu a cità à u futuru cù u slogan "Movimentu di l'Urbanismu di u Seculu". A riunione "Life Izmir Urbanization Movement" hè stata tenuta à a Cunvenzione Termale Balçova Kaya. U Vice Primu Ministru Hüseyin Çelik, u Direttore Generale di Turkish Airlines Temel Kotil, u presidente di i Media Turchi Ethem Sancak, u presidente di u Gruppu Media di Türk Media Cengiz Özdemir, i parlamentari di u Partitu AK, i candidati à a sindaca è i nomi principali di u mondu cummerciale Izmir anu assistitu à a cerimonia.
Pianu d'azzione per Izmir
Binali Yıldırım hà dettu: "Hayat İzmir hè un muvimentu di urbanismu focu annantu à risolve i prublemi di İzmir. Hè un muvimentu di guvernu cullettivu è una forma chì deriva u so putere da u populu di Izmir. Hè una forma di guvernu lucale chì si estende da e località à i distretti. Ci sò 9 tituli principali in Hayat İzmir. Quessi sò cumposti suciali, trasporti, ecologia, senza barriere, turismu, verde, mondu, arte, cultura è vita urbana. Queste rubriche custituiscenu u nostru pianu d'azzione per Izmir. Hayat İzmir prende a so idea da "Izmir's veins clogged", u so nome da "A passione di İzmir per a vita", a so energia da a pupulazione ghjovana è dinamica di İzmir, a so natura unica, i spazii suciali di a storia di e cità è u putere di interazzione trà insediamenti".
1414 prughjetti à Izmir
Dichjarà chì anu identificatu l'Agricultura, l'Industria, l'Industria Turistica è a Cultura cum'è settori chjave per Izmir, u prughjettu di a Vita in Ecunumia di Yıldırım; 261, Prughjettu Life in Transportation; 196, Prughjettu Life in Ecology; 179, Prughjettu Urban Life; 142, Prughjettu di vita sana; 75, Prughjettu Life in Culture and Art; 210, prughjettu di a Vita Sociale; 220, prughjettu di vita senza barriere; 96, prughjettu di a Vita Tecnologica; Accumincia cù 35 prughjetti, un totale di 1414 prughjetti. Yıldırım hà dettu: "U muvimentu di urbanizazione chì avemu principiatu oghje cù 1414 prughjetti serà aghjurnatu cù a participazione di a ghjente di Izmir è i prughjetti aumenteranu è piglianu forma".
"Avemu messu a nostra testa sottu a rispunsabilità, micca e nostre mani"
Dichjarà chì Izmir hè a 3a cità più grande di Turchia in termini di populazione solu, Yıldırım hà dettu: "Tuttavia, vene in u fondu in tutti l'indicatori. Tuttavia, ùn siamu micca inghjusti, un altru indicatore hè in u sicondu postu. È questu hè a custruzzione senza sviluppu. Izmir hè seconda dopu à Istanbul, vogliu avè pussutu sparte cose più belle. U populu di Izmir hè sempre fieru di u so passatu, perchè Victor Hugo hà chjamatu sta cità una principessa, Evliya Çelebi hà parlatu di Izmir cun grande lode, è hè a cità chì Alessandru Magnu hà dettu chì seria incompleta s'ellu ùn hà micca pigliatu. Turchese Izmir di Sezen Aksu. Di sicuru, Izmir s'arricordarà di u so passatu, ma ancu guarderà à u futuru cù speranza. Ma, sfurtunatamenti, Izmir ùn hè micca speranza in u so avvene, ùn pò micca vede u so avvene. Chì hè a culpa di u populu di Izmir in questu? Hè questu perchè hè di Izmir? Di sicuru micca. A rispunsabilità quì hè di quelli chì guvernanu sta cità. Sò quelli chì anu permessu apertamente à sta cità di sanguinà è diventà cusì. Nimu ùn deve scappà da questu. Avemu fattu a scelta. Avà tocca à i nostri paisani. Sè i nostri concittadini sceglienu, realiceremu i prughjetti mettendu i nostri capi. Amu u duru. Hè difficiule per mè di fà subitu. L'impussibile piglia qualchì tempu. Dicu chì tuttu hè faciule in Izmir avà.
Dui lati si uniscenu cù İZKARAY
Dichjarà chì unu di i prughjetti più impurtanti hè İZKARAY, Yıldırım hà dettu: "Çiğli serà cunnessu à l'autostrada Çeşme cù un passaghju di tubu di 1200 m è un ponte di 6000 m. İZKARAY, chì serà aduprata in passaggi ferroviari è rotulati di gomma, serà cunnessu à a linea İZBAN è à e novi linee di tram. Ci sarà un sistema di ferrovia à doppia pista in IZKARAY, induve 3 corsie di partenza è 3 corsie d'arrivu sò previste. Cunnettendu a linea İZBAN da Aliağa à Bergama cù un aghjuntu di 56 chilometri è da Torbalı à Selçuk cù un aghjuntu di 26 chilometri, u putenziale turisticu di questi distretti serà aumentatu, è a linea İZBAN serà allargata à 190 km. Un totale di 26 chilometri di a tappa di u metro di a reta di u sistema ferroviariu serà custruitu in 5 tappe. Unisceremu e duie coste cù u prughjettu İZKARAY. Unisceremu u nordu è u sudu in u trasportu. Perchè i nostri citadini chì venenu da Çiğli soffrenu per andà in Çeşme? Ci vole 6 minuti cù İZKARAY.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*