U sistema ferroviariu darà vita à Talas

U sistema ferroviariu darà vita à Talas: u sindaco metropolitanu Mehmet Özhaseki hà scontru cù a ghjente lucali in a riunione tenuta in Talas-Mevlana Neighbourhood.
À a riunione, u sindaco Özhaseki hà datu infurmazioni à a ghjente di Talas nantu à u travagliu da fà in u periodu à vene, enfatizendu chì u sistema ferroviariu da esse purtatu à Talas, cù parechji prughjetti grandi è chjuchi, farà grandi cuntributi à a regione. è hà dettu: "In u sistema ferroviariu, l'offerta per a linea da l'Università Erciyes à u cimiteru di Cemil Baba hè stata fatta. Avemu prughjettatu di principià in aprile. Tuttavia, se u tempu cuntinueghja cusì, pudemu cumincià à travaglià dopu à 15-20 ghjorni. U sistema ferroviariu andarà da u latu drittu di a strada in Talas è vene da a manca. Inoltre, l'offerta per a linea di Anayurt di 6 chilometri si terrà in 1-2 mesi. "Fineremu queste linee in menu di 1 annu", disse.
U candidatu di u sindaco di u Partitu AK Talas, Mustafa Palancıoğlu, chì hà assistitu à a riunione, hà dettu in u so discorsu chì implementerà circa 20 prughjetti è chì parechji di sti prughjetti seranu implementati per a prima volta in Turchia. Palancıoğlu hà dettu: "Avemu da travaglià per sviluppà Talas micca solu fisicamente, ma ancu in termini di risorse umane".
U sindaco metropolitanu Mehmet Özhaseki è u candidatu di Talas Mustafa Palancıoğlu sò stati mandati cù applausi è slogan di "Talas hè fieru di voi" dopu a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*