I tram di Istanbul sò centu anni

I trams d'Istanbul sò centu anni: I trams elettrici, chì anu fattu u so primu viaghju l'11 di ferraghju di u 1914 è anu servitu à l'Istambul durante anni, anu 100 anni. A cinta hè stata tagliata cum'è parte di l'avvenimentu chì si tena davanti à u trammu nostalgicu in Tunel per u so 100 anniversariu.
I trams elettrici, chì una volta eranu l'ornamentu più bellu di e fotografie di Istanbul è sò stati utilizati in i servizii di trasportu publicu per parechji anni, celebranu u so 100 anniversariu. In parte di e celebrazioni di u 100 anniversariu di i tram elettrichi, a cinta hè stata tagliata da u Diputatu General Manager IETT Mümin Kahveci è u presidente di l'Associazione Beyoğlu Beautification Nizam Işın davanti à u tram nostalgicu chì corre nantu à a linea Taksim-Tunnel.
Parlendu à a cerimonia, Mümin Kahveci hà dettu: "Cilibràmu u 100 anniversariu di stu tram, chì hè stata à u serviziu di i Istanbuliti dapoi 100 anni è cuntinueghja à furnisce stu serviziu senza interruzzione in Istiklal Street. In memoria di questu, avemu emessu i biglietti chì eranu in usu à quellu tempu è una munita commemorativa. Demu i biglietti à i nostri passageri per ricurdà di noi è avè un viaghju piacevule. L'Associazione di Bellezza Beyoğlu hà cuntribuitu. Hanu urganizatu un avvenimentu per cuntribuisce à i cummercianti è a regione. Li ringraziemu. Spergu chì sarà à u serviziu di l'Istanbuliti per altri 100 anni ". disse.
In parte di a celebrazione, u trammu nostalgicu, cù un vagone attaccatu à u spinu, si trasfirìu da Tunel à Taksim. I citadini chì anu dimustratu u so amori per u tram di vagone sò stati datu un saccu di rigalu chì cuntene un vechju bigliettu di tram è una munita di souvenir.
In parte di e celebrazioni, diversi gruppi musicali facenu nantu à u trammu nostalgicu cù un vagone attaccatu à u spinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*