U Primu Ministru Yıldırım hà appruvatu u sistema ferroviariu di a terza tappa da esse custruitu in Antalya

U Primu Ministru Binali Yıldırım hà firmatu a Decisione di u Cunsigliu di l'Alta Pianificazione in quantu à u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di a 3ª Tappa di a Municipalità Metropolitana di Antalya. Cusì, ùn ci hè micca un ostaculu per purtà u mega prughjettu in Antalya. Hè destinatu à inizià a custruzzione di a terza tappa trà Varsak è Meltem, cù una durata tutale di 26 chilometri, prima di l'annu novu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, cuntinueghja à travaglià ghjornu è notte per fà di Antalya una cità mundiale più cuntempuranea, muderna è più vivable, è per purtà à a cità prughjetti giganti, ognunu di i quali hè un sognu. U sindaco Türel, chì hà introduttu Antalya à u sistema ferroviariu, chì hè u modu di trasportu publicu più mudernu, più sicuru è più còmode durante u so primu mandatu di presidente, hà finitu a prima tappa di u sistema ferroviariu trà Meydan-Kepezaltı in un tempu record mundiale. Cù u sindaco Türel chì ripiglià u so postu, a Linea di u Sistema Ferroviariu di 2nd Stage nantu à a strada Meydan-Airport-Aksu hè stata di novu messa in serviziu per a ghjente di Antalya in un tempu record. Cù e linee di u sistema ferroviariu custruite cù u sustegnu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, i residenti di Antalya è i visitatori chì venenu in a cità, chì partenu da a prima tappa, ponu ghjunghje à Aksu da l'autostazione, l'aeroportu è da u centru di a cità à Aksu cù u veiculu di trasportu publicu più mudernu, u sistema ferroviariu, senza trasferimenti.

U PRIMUM MINISTRU FIRMA
Antalya si prepara avà à scuntrà u 26rd Stage Rail System Line trà Varsak è Meltem, chì hè longu 3 chilometri. L'ultimu cantonu hè statu passatu in quantu à u Prughjettu di u 3rd Stage Rail System, chì u sindaco Menderes Türel hà travagliatu duramente per portà in Antalya da u ghjornu chì hà pigliatu u postu. Cù u Primu Ministru Binali Yıldırım chì firmò a decisione di u Cunsigliu Altu di Pianificazione (YPK), l'ultimu passu hè statu fattu versu a realizazione di u mega prughjettu. Mentre ùn ci sò più ostaculi davanti à u prughjettu giganti chì purterà un grande sollievu à u trasportu publicu di Antalya, a fine felice hè stata ghjunta.

A PREPARAZIONI SONT IN CUTINUA DA 3 ANNI
A Municipalità Metropolitana avia precedentemente fattu offerte di prughjetti per a Linea di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage, nantu à a quale hà travagliatu da 3 anni, è hà ricevutu appruvazioni di fattibilità da u Ministeru di i Trasporti cù i prughjetti ottenuti. U mega prughjettu, chì era inclusu in u prugramma d'investimentu dopu à a fine di i permessi è l'appruvazioni necessarii per i prucessi di u Ministeru di u Sviluppu, SPO è Treasury, hà cumpletu i so prucessi ufficiali cù l'ultima decisione firmata YPK. Intantu, per ùn perde u tempu per purtà u prughjettu in Antalya, e decisioni pertinenti di u Cunsigliu di a cità sò state prese è l'appruvazioni di prestitu sò state ottenute da l'urganizazione di u Bancu Mundiale è u so finanziamentu hè statu risoltu.

DA VARSAK À MELTEM
U terzu sistema di ferrovia di tappa, chì parterà da Varsak è si estenderà versu u Bus Terminal, l'Università, u Tribunale è u Distrettu di Meltem, l'Hospital Statale è l'area di u Museu, serà di circa 26 km. Inoltre, u sistema di tramvia nostalgicu esistente serà cumplettamente rinnuvatu è cunnessu à sta nova linea. Cusì, i punti più impurtanti di Antalya, cum'è l'aeroportu, a terminal d'autobus, l'università, u tribunale, l'uspidale è Kalekapısı, ponu esse ghjunti direttamente da u sistema ferroviariu.

PRIMA scavà prima di NATALE
A Municipalità Metropolitana hà iniziatu immediatamente l'offerta è i travaglii di custruzzione per u 3rd Stage Rail System, chì u prucessu ufficiale è legale hè statu cumpletu cù a firma di a decisione YPK. Cusì, hè destinatu à compie e prucedure di licitazione di u prughjettu gigante in un periudu di trè mesi è inizià a custruzzione prima di l'annu novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*