Un cumplessu mudernu hè custruitu per stazioni di minibus Hacı Bayram

In u scopu di u prughjettu "Ulus Historical City Center Renewal Area", chì revela l'identità storica di Ulus, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà lanciatu una fermata moderna di minibus chjusa daretu à a Moschea Hacı Bayram cù una capacità di 650 veiculi, è ancu un centru culturale. centru, museu di a scienza, grand bazaar, butteghe è U travagliu nantu à u cumplessu, chì includerà e zone di pranzu, cuntinueghja rapidamente.

In u scopu di l'opere chì cuminciaru l'invernu passatu, quasi u 21 per centu di a custruzzione di u cumplessu di 90 piani cù una zona chjusa di 5 mila metri quadrati nantu à una superficie di 30 mila metri quadrati hè statu finitu.

In u prughjettu realizatu in u stilu di l'architettura Seljuk; In più di stazioni di minibus muderni cù una capacità di veiculi 650, ci hè un centru di cungressu, un museu di scienza, spazii di mostra, spazii alimentari è bevande è strutture suciale.

A Municipalità Metropolitana, chì hà assicuratu chì i servizii di trasportu di passageri cuntinueghjanu senza interruzzione trasferendu e fermate di minibus esistenti à Kevgirli Street prima di inizià i travaglii di custruzzione, pensa à mette in serviziu u novu cumplessu in 1,5 anni.

STOP MODERNA DOVE SERVIRÀ 650 MINIBUSES

In u Centru Culturale Ulus-Progettu Dolmuş Stops; À i 5 piani di u cumplessu di 2 piani, ci saranu tappe muderne induve circa 650 minibus serviranu.

I minibus chì piglianu i so passageri da quì puderanu esce da a sezione adattata per a so strada senza disturbà u trafficu. Da quì, i passageri seranu trasportati à e linee Sanatorium, Hasköy, Etlik, Aktepe, Keçiören, İncirli, İçaydınlık, Gölbaşı, Mamak, Siteler, Akdere, Abidinpaşa è Seyranbağları.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*