ARUS hà tenutu un Ghjornu di Cullaburazione per l'Indigenizazione

U Cluster Anatolian Rail Transportation Systems (ARUS), di u quale TCDD hè ancu un membru, hè statu tenutu u sabbatu 23 settembre 2017, in a Sala di Conferenze OSTİM, "Giornu di a Cooperazione per a Localizazione".

Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direttore Generale di TCDD è Presidente ARUS di u Cunsigliu di Amministrazione anu assistitu à a riunione. İsa Apaydın, ufficiali di filiali di TCDD, presidente ASO Nurettin Özdebir, presidente OSTİM Orhan Aydın, cumpagnie membri di ARUS è fabricatore di veiculi ferroviari principali Siemens, H.Eurotem, Durmazlar ve Bozankaya e cumpagnie anu participatu.

BİRDAL: "CELEBRAraghju U 161u ANNIVERSARI DI FERROVII"

U subsegretariu di l'UDHB, Orhan Birdal, in u so discorsu à l'attellu, hà infurmatu chì u 23 di settembre di u 2017 hè u 161u anniversariu di l'avventura ferroviaria chì hà iniziatu cù a linea Izmir-Aydın in u nostru paese è hà dettu: "In questa occasione, i nostri ferrovie chì anu testimoniu. i ghjorni scuri è luminosi di u nostru paese è hà scrittu una epica eroica nantu à a Guerra di l'Indipendenza è a notte di u 15 di lugliu è u nostru General Manager Mr. İsa ApaydınFelicita u 161u Anniversariu di i membri stimati di 'è tutti i stakeholder di u settore ferroviariu.' disse.

AVERIAmu CREA I NOSTRI MARCHI NAZIALI

"Mentre ancu i materiali più simplici sò stati impurtati finu à eri, oghje avemu diventatu capaci di pruduce ancu veiculi rotulanti è rimorchiati in i filiali di TCDD". Birdal hà sottolineatu chì in più di i prughjetti realizati da e ferrovie chì cuntribuiscenu assai à u nostru sviluppu suciale, culturale è ecunomicu, hè necessariu di fucalizza nantu à a produzzione domestica è naziunale in u settore ferroviariu è di creà i nostri marchi naziunali per a nostra indipendenza ecunomica. . Birdal hà dettu: "Vemu chì un prugressu significativu hè statu fattu finu à questu prublema. È vogliu sparte cun voi chì noi, cum'è u Ministeru, simu assai felici di questu ". disse.

Birdal hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Felicitate i dirigenti è l'impiegati di TÜVASAŞ, chì hà pruduttu u primu Set di Treni Diesel Anatoliani Domestici, TÜLOMSAŞ, chì hà pruduttu u Motore Diesel Naziunale è a Locomotiva Elettrica Naziunale E-1000, è TÜDEMSAŞ, chì hà successu in pruducia u Carru Naziunale di merci.

Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u successu cumpletu di u prughjettu di u Carru di Trasportu Naziunale è Naziunale in a Fabbrica di Saldatura di Ferrovia d'Ankara, risparmiendu cusì grande travagliu, tempu è valuta straniera.

Vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru stimatu Presidente, u nostru stimatu Primu Ministru è u nostru stimatu Ministru, chì ci anu datu un grande sustegnu è guida in a produzzione domestica è naziunale, cum'è in ogni prublema. Spergu di corona u prucessu di localizazione è di naziunalisazione in e ferrovie, pruduciendu u nostru propiu trenu naziunale d'alta velocità è mettendulu nantu à i rails u più prestu pussibule. Hè u nostru duvere à sta nazione di rializà questu ".

Dichjarà chì ùn hè micca un approcciu ghjusta per aspittà chì a produzzione domestica è naziunale in u settore ferroviariu sia realizatu solu da u publicu, cum'è in altri settori, u subsegretariu di l'UDHB Orhan Birdal hà ricurdatu chì hè un duvere naziunale per u settore privatu di cambià. à a produzzione domestica è naziunale è hà dettu: "A data, i nostri cumpagnie di fabricatori membri di ARUS anu ottenutu u 48 per centu Hè oltre ogni lode chì pruducenu un totale di 60 veiculi di trasportu, cumprese tram, trambus è metro ligeru, chì i nostri cumuni metropolitani necessitanu, cum'è una marca naziunale, cù un ritmu di localizazione finu à 224 per centu.

Dopu avè assumatu un rolu di primura in a produzzione di veiculi ferroviari finu à a data, Durmazlar, BozankayaCredu di tuttu u core chì un ambiente di cooperazione mutuale serà creatu in u risultatu di e riunioni in faccia chì e nostre cumpagnie, Hyundai Eurotem è Siemens, tenenu oghje cù i membri ARUS.

"Spergu chì tali avvenimenti, da quale u nostru settore ferroviariu è u nostru paese prufittàranu, continueranu". disse.

APAYDIN: "I FERROVII VIVANU A SO ERA D'ORO"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Cuminciò u so discorsu ricurdendu chì u primu attellu per aumentà u ritmu di localizazione in u Settore Ferroviario hè statu tenutu u 19 di lugliu in cuuperazione cù TCDD-ARUS è hà dettu: "U 23 di settembre di u 2017 hè u 161 ° Anniversariu di a creazione di i nostri Ferroviari. Mentre sperimu a gioia è a felicità di esse cun voi in questu ghjornu significativu, felicitamu tutti i nostri attori in u settore ferroviariu, in particulare i mo culleghi, per u so 161u Anniversariu. Felicitazioni ". disse.

Enfatizendu chì una nova mobilizazione ferroviaria hè stata lanciata sottu a guida di u nostru presidente è u primu ministru è cù u sustegnu di i nostri guverni, Apaydın hà dichjaratu chì più di 60 miliardi di lire sò stati investiti in u scopu di a mobilizazione finu à avà è chì e ferrovie sò state investite. sperimentendu literalmente a so età d'oru.

Apaydın hà dettu chì cù questi investimenti, i prughjetti maiò, in particulare i prughjetti YHT, sò stati realizati è hà dettu: "Com'è in i paesi sviluppati, avemu introduttu u nostru paese à a tecnulugia di treni d'alta velocità è cunfortu". disse.

Nutendu chì a custruzzione di prughjetti di treni d'alta velocità da Bursa à Bilecik, Konya à Adana, Mersin è Gazintep cuntinueghja, Apaydın hà ancu datu infurmazioni nantu à e linee rinnuvate, i travaglii di mudernizazione, i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu è i prughjetti di centru logisticu.

"I NOSTRI INDUSTRIALI HAN UN GRAN DOVERE PER A PRODUZIONE DOMESTICA"

"Cum'è una di l'istituzioni più stabilite di u nostru paese, ùn avemu micca solu tesse a superficia di a patria cù rete di ferru. "Cù u sviluppu di l'industria ferroviaria in u nostru paese, avemu realizatu un travagliu impurtante in u scopu di a produzzione domestica è naziunale è cuntinuemu à fà cusì", hà dettu Apaydın, aghjustendu chì cù u sustegnu di TCDD, interruttori di treni d'alta velocità. , traverse è rails sò pruduciuti lucale in u nostru paese, set di treni diesel, vagone di merci, mutore di diesel è trenu E. Nutendu chì anu sappiutu di pruduce a locomotiva elettrica di 1000 milla, u trasportu di cambiamentu è u sistema di signalizazione ferroviaria in u locu è naziunale, continuò. e so parolle cusì:

"Ma questu ùn hè micca abbastanza. Vogliu attirà a vostra attenzione à u fattu chì micca solu TCDD, ma ancu i nostri industriali anu una grande rispunsabilità per ghjunghje à u scopu di l'esportazione 2023 di 500 miliardi di dollari, per sustene u sviluppu mantenendu a valuta straniera andendu in u nostru paese, per custruisce a ferrovia. linee è pruduce i veiculi ferroviari in u locu.

Cum'è TCDD, avemu u scopu di custruisce un totale di 2023 km di novi ferrovie da u 3.500, cumprese 8.500 à alta velocità, 1.000 km veloci è 13 km cunvinziunali.

A durata di u sistema di trasportu ferroviariu urbanu in Turchia hè prevista per aumentà à 2023 km da 1.100. Istanbul, Ankara è Izmir anu bisognu di 2023 7.000 tram, veiculi ligeri è metro per u XNUMX.

Inoltre, avemu bisognu di 2023 treni d'alta velocità, 197 treni elettrici è 504 locomotive per u 500. I costi di compra è mantenimentu-riparazione di sti veiculi sò circa 67 miliardi di lire.

"Aspittemu più supportu da i nostri pruduttori domestici per aumentà a tarifa di localizazione in a custruzzione di a linea ferroviaria è l'acquistu di veiculi chì pianificemu".

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın À a fine di u so discorsu, "Fabricante Principale di Veiculi Ferroviari Durmazlar, Bozankaya"Aspittemu risultati benefizii da e riunioni in faccia à fà prestu trà e nostre cumpagnie, Hyundai Eurotem è Siemens, è e nostre cumpagnie membri ARUS". disse.

"TCDD FACE UNA RIVOLUZIONE TRANQUILLA"

Parlendu à a riunione è cuminciò u so discorsu felicitendu u 161u Anniversariu di TCDD, u presidente di l'ASO Nurettin Özdebir hà dettu: "I Ferrovii statali facenu una rivoluzione silenziosa cù una grande crescita. Sforza per assicurà chì i Treni d'Alta Velocità sò pruduciuti in u nostru paese esigendu chì i prudutti d'alta tecnulugia sò lucali. "Felicitu sta squadra chì hà fattu una rivoluzione silenziosa". disse.

"RINGRAZIU TCDD per u so sustegnu"

U presidente di OSTİM, Orhan Aydın, in u so discorsu à a riunione, hà dichjaratu chì u paese ùn pò micca sviluppà è i disoccupati ùn ponu micca truvà impieghi cù l'idea chì avemu soldi, pudemu cumprà da induve vulemu, è hà dettu: "Avemu un grande putenziale. in u campu di a pruduzzione ferroviaria. "Vogliu ringrazià UDHB è TCDD per u so sustegnu in quantu à a produzzione domestica è naziunale", disse.

In a sessione matinale di u prugramma, Siemens, H.Eurotem, Durmazlar ve Bozankaya Presentazioni di Prumuzione di Pruduzzione Locale sò state fatte da e cumpagnie.

In a sessione di dopu meziornu, si sò stati scontri in faccia trà l'imprese membri di l'ARUS è i funzionari di l'imprese principali di u fabricatore di veiculi in quantu à l'approvvigionamentu di i prudutti domestici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*