Novu annunziu di stop da Melih Gökçek à a stazione di taxi

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà datu a bona nutizia di una nova fermata è una zona di almacenamento à i cummercianti di Gar Taxi Station, chì anu avutu prublemi mentre aspittàvanu i passageri davanti à a Stazione YHT (Stazione di Treni d'Alta Velocità) è sò stati cundannati. per ammende di trafficu.

U presidente Gökçek, chì si scontra in a Municipalità Metropolitana cù i cummercianti di a fermata di Gar Taxi, chì hè stata ammantata di 1 mila TL in 30 mese, mentre pigliava i passageri davanti à a nova stazione YHT (trenu d'alta velocità) custruita, per avè da fà. attesa obbligatoria, disse: "Se Diu permette, a Stazione YHT serà Faremu una fermata davanti à voi, ùn siate micca à l'apertu. In u mità, ci hè un hub in Celal Bayar Boulevard. Faremu di quellu hub una zona di almacenamento, ùn ci hè micca altru locu ", disse.

Dopu a bona nutizia di u presidente Gökçek, i cummercianti ùn anu pussutu ammuccià a so gioia è cantanu "Grande presidente, u nostru presidente". Dopu à e gioie manifestazioni di quasi 200 cummercianti chì riempianu a sala, Gökçek hà dettu: "Avete seriamente alleviatu avà. Da avà, ùn ci sarà micca penalità in questu sensu ", disse, dendu u missaghju chì sò sempre da u latu di i cummercianti. Allora i tassisti anu prisentatu una placca à u sindaco Gökçek.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Asım Balcı, u Direttore Generale EGO Balamir Gündoğdu, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu EGO Mümtaz Durlanık, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara Abdurrahman Karabudak, u presidente di l'Unione di i Cummercianti è Artigiani di Ankara Mehmet Yeğiner anu participatu ancu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*