EGO hà celebratu u so 77th Anniversary

celebrà l'anniversariu di a fundazione ego
celebrà l'anniversariu di a fundazione ego

Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, "77. Hè urganizatu un prugramma di celebrazione per l'"Anniversariu di a Fundazione".

À l'avvenimenti di l'anniversariu tenuti in a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana; U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Mustafa Kemal Çokakoğlu, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, u Presidente di u Cunsigliu di Inspeczione EGO Bülent Alici, i Direttori Generali in pensione di l'EGO Cihan Altınöz è Ethem Özbakır, i Rappresentanti è u staffu di e Camere di Artigiani è Organizzazioni Non Governative.

77 ANNI DI MEMORIA RINFRESCATI

In l'entrevista moderata da u presidente di u Cunsigliu di Inspeczione EGO Bülent Alici, i Direttori Generali di l'EGO in pensione anu spartutu i so ricordi di u so tempu è anu fattu quelli in a sala quasi viaghjà in u passatu.

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dettu chì anu da priorità a satisfaczione di i citadini in a capitale è chì utilizanu sistemi di trasportu intelligenti è tecnulugii di l'infurmazione in modu efficace, è hà datu i seguenti missaghji:

"Questa urganizazione distinta, chì coincide cù u periodu di fundazione di a Republica è chì e so radiche datanu à quella data, hà resu servizii assai utili à Ankara, a Capitale di a Republica, in u prucessu. Tutti sapemu chì hè diventata una marca di Ankara è ancu Turchia in u campu di u trasportu. Avemu l'uppurtunità di vede i riflessi pusitivi o negativi di u serviziu chì furnimu in ritornu à i citadini, è questu hè qualcosa chì eccita a ghjente. Aumenteremu a qualità di serviziu è rende u trasportu più sicuru ".

"U EGO SUCCESSU FIRST"

Herdem Music Group è Street Artists anu datu un cuncertu in a ricezione dopu à u prugramma di celebrazione, in u quale e placche di successu sò state presentate à i Direttori Generali EGO ritirati è u persunale chì si sò ritirati in 2019.

Dicendu chì hè piacevule per esse ricordatu dopu à 25 anni, u direttore generale di l'EGO in pensione, Ethem Özbakır, hà dettu: "Avemu realizatu travaglii impurtanti in Metro, Ankaray è Gas Naturale in u nostru periodu. Trovu stu periodu assai successu. Mansur Yavaş superarà e difficultà è furnisce boni servizii à a ghjente di Ankara. Da u primu ghjornu finu à oghje, EGO hà ottenutu i primi. Credu chì Mansur Yavaş hà da ottene opere di grande successu ".

Cihan Altınöz, Direttore Generale di l'EGO ritiratu, hà manifestatu i so sentimenti cù e seguenti frasi:

"Hè un onore di esse ricurdatu è invitatu à stu prugramma dopu parechji anni. Avemu vistu una bona intenzione chì un travagliu seriu serà fattu quì. Hè per quessa chì avemu alzatu per un invitu à fà una piccula cuntribuzione, è simu ghjunti. Vogliu successu à a nostra cumuna è à u nostru EGO. Credu chì un bonu travagliu serà fattu ".

Celebrendu u so 77 anniversariu, a Direzzione Generale di l'EGO hà purtatu l'autobus di u mudellu di u 1987 davanti à a Municipalità Metropolitana, dendu à l'invitati nostalgia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*