KARDÖKMAK hà apertu a so prima filiale à l'esteru in Bulgaria

Kardokmak hà apertu a so prima filiale oltremare in Bulgaria
Kardokmak hà apertu a so prima filiale oltremare in Bulgaria

A filiale di Kardemir, KARDÖKMAK A.Ş., chì hè una di e cumpagnie principali in u settore cù a so alta capacità di colata è di trasfurmazioni meccanica, è chì include i più grandi fabbrichi di macchinari è di colata di Turchia, hà assuciatu cù a cumpagnia d'investimentu di Bulgaria chjamata Harmonee 2012. Fabbrica chiavi in ​​mano un cuntrattu di custruzzione hè statu firmatu. Cù u cuntrattu firmatu, KARDÖKMAK hà apertu a so prima filiale oltremare in Bulgaria per realizà altre attività in Europa.

Dichjarà chì a fabbrica à esse stabilitu nantu à una basa turnkey in u scopu di u cuntrattu firmatu à l'Uffiziu di Istanbul di a cumpagnia cù a cumpagnia d'investimentu chjamata Harmonee 2012 hè una facilità di riciclamentu, u Manager di a Cumpagnia di KARDÖKMAK, Murat Canbaz, hà dettu chì l'accordu fattu hè un primu. passu è chì KARDÖKMAK serà in Auropa per stabilimenti fabbrica simili in u prossimu periodu.Ellu disse ch'ellu hà da piglià un rolu più attivu.

KARDÖKMAK AŞ, un stabilimentu KARDEMİR, furnisce pezzi di ricambio à parechji settori cum'è Fabbriche di Cimentu, Fabbriche di Fertilizanti, Industria di Carta, Fabbriche di Gesso, Imprese di Rame cù forni rotativi, Fabbriche di Ferru è Acciaio è Centrali Elettriche, è hè una di e prime cumpagnie in Turchia. In questu campu, nutendu chì hà una grande capacità di casting è di machining, u Manager di a Cumpagnia Canbaz hà dichjaratu ch'elli anu ancu pigliatu iniziative per stabilisce novi impianti di riciclamentu in Europa per mezu di e so novi filiali basate in Bulgaria. Canbaz hà dettu: "Cum'è cumpagnia, avemu datu più pesu à l'esportazioni in l'ultimi anni per aghjunghje più valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese. Avemu fattu investimenti significativi sia in a nostra macchina è in l'infrastruttura di ingegneria. In i mesi passati, avemu firmatu un accordu di fornitore à longu andà cù u giant tedescu Thyssenkrupp. Attualmente esportemu in 30 paesi. In cunfurmità cù a visione di a nostra sucietà matri, KARDEMİR, per u 100 anniversariu di a Republica, radduppiaremu stu numeru sia cù stabilimenti di fabbrica sia forniture di pezzi.

KARDÖKMAK hè trà i principali fornitori di MKE Heavy Weapons Factory.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*