U guvernatore Tuna ùn hà micca lasciatu solu i graduati di Rail Systems

U guvernatore Tuna ùn hà micca lasciatu solu i laureati di Sistemi Ferroviari: ​​In u scopu di "Soddisfà a Necessità di Risorse Umane Qualificate in u Settore di Sistemi Ferroviari", 80 studenti di Liceu Industriale Vocational chì anu graduatu da e so scole sò stati dati a fine di l'educazione. certificati.
U guvernatore Güngör Azim Tuna, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Hayri Avcı, u direttore provinciale di l'Educazione Naziunale Necmi Özen, u direttore provinciale İş-Kur HASAN Yoldaş, u presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir Savaş Özaydemir, u presidente di l'Associazione Rail Systems Cluster Kenan Işık hà assistitu à a cerimonia tenuta à u TÜLOMSAŞ. Sala Direzzione, industriali è studienti.
In u so discorsu, u guvernatore Tuna hà dichjaratu chì u prughjettu chì hà iniziatu un annu fà hè un prughjettu chì hà da sviluppà l'industria di Eskişehir, è hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u Prughjettu di Soddisfà a Necessità di Risorse Umane Qualificate in u Settore di Sistemi Ferroviari. U guvernatore Tuna, chì hà parlatu assai di l'industria di Turchia, chì si sviluppa è si sviluppa rapidamente, hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"A nostra cità, chì si trova nantu à a strada di u percorsu di u core, induve i nostri antenati avvicinavanu i cori cù braccia di ferru chì stendenu da l'Anatolia à u Hejaz, cum'è avemu enfatizatu in i nostri prughjetti è travaglii in relazione à a ferrovia chì avemu realizatu in u scopu di u Eventi di a Capitale Mondiale di a Cultura Turca, una Turchia nova è forte, induve a nostra tradizione statale, chì a causa hè l'amore, hà fioru in noi. In fatti, a nostra cità hè nantu à a linea di trenu à alta velocità, induve i cori sò culligati cù a ferrovia, cum'è era ieri. Credu chì stu prughjettu offre opportunità significative per u sviluppu di e qualifiche di a forza di travagliu, chì hè in cima di e priorità di l'obiettivi 2023, è vogliu approfittà di sta occasione per esprime a mo gratitudine à a Camera di l'Industria Eskişehir, a Direzzione Generale di TÜLOMSAŞ. , Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale, Direzzione Pruvinciale di l'Agenzia di u travagliu è l'impieghi è l'Associazione Rail Systems Clustering. Hè un fattu cunnisciutu chì u fenomenu umanu è a qualità di a forza di travagliu sò i cumpunenti più impurtanti di u sviluppu ecunomicu. In questu rispettu, avemu sviluppatu stu prughjettu per risponde à a necessità di un persunale intermediu qualificatu; Videmu cum'è una misura impurtante in l'assi di migliurà a scola è l'infrastruttura di l'educazione ligata à l'educazione prufessionale, a migliurà l'infrastruttura di l'istituzioni chì furnisce l'educazione prufessionale è tecnica, è a migliurà l'esperienza di u settore di l'educatori è i studienti chì studianu in istituzioni d'educazione prufessionale è tecnica. A Regione TR41, induve Eskişehir si trova, hè in una bona pusizione sopra a media di Turchia cù i so tassi di iscrizzione à l'istruzione prufessiunale è tecnica. Quandu sti dati di scola sò cunsiderati inseme cù u numeru di studienti per maestru è aula, hè capitu chì a capacità di serviziu di furmazione prufessiunale è tecnica deve esse aumentata per risponde à a dumanda in a regione. I tassi di scola prufessiunale è tecnicu, chì sò aumentati à 25 per centu in tuttu u paese in u periodu recente, sò intornu à 45 per centu in Eskişehir. Sta situazione mostra chì u putenziale di crià forza di travagliu qualificata in u sensu prufessiunale è tecnicu hè à un altu livellu in a nostra pruvincia. Tuttavia, l'incapacità di risponde cumplettamente à i bisogni settoriali in l'educazione prufessionale è tecnica, chì hè enfatizatu da u settore privatu è ancu spressione da l'istituzioni educative, palesa a necessità di trasfurmazioni strutturali in questu campu.
Nutendu chì e generazioni future ghjucanu un rolu maiò in u sviluppu di l'industria di Eskişehir, u guvernatore Tuna hà dettu: "U persunale intermediu chì pò adattà à i bisogni attuali in l'industria aumenterà u putenziale di a nostra cità. In a subregione induve u settore di l'industria è di i servizii hè cuncentratu, e misure per a furmazione prufessiunale è l'impieghi, chì saranu pianificate in cunfurmità cù i bisogni settoriali, devenu esse implementate cum'è una priorità. In questu cuntestu, pensemu chì u "Scontru u Need for Human Resources Qualified in the Rail Systems Sector Project" hè un investimentu impurtante per u nostru futuru, se e so attività sò implementate in modu efficiente. In fatti, sia u Governatore di Eskişehir sia l'Agenzia di Sviluppu Bursa Eskişehir Bilecik (BEBKA) dà una impurtanza speciale à a ferrovia. In fattu, mentri a quantità tutale di risorse attribuite à i prugrammi di supportu finanziariu BEBKA in 2016 era di 16 milioni di Lire Turche, 12 milioni di Lire Turche di questu hè stata attribuita à u prugramma "Aviation-Rail Systems-Defense Industry". Vi salutu tutti cun amore è rispettu è vi auguru successu cuntinuu, cù a speranza di cuntribuisce à a custruzzione di una Turchia nova è putente chì trova una manera di cunnetta a ghjente trà l'altri ".
Nutendu chì u prughjettu, chì hà iniziatu sottu à l'auspici di u guvernatore Tuna, hà ottinutu risultati pusitivi in ​​u so primu annu, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Avcı hà dichjaratu chì u prugettu hè di grande impurtanza per elli è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu. U presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir, Savaş Özaydemir, hà dichjaratu chì 80 studienti anu ricevutu una educazione attuale à a Direzzione Generale di TÜLOMSAŞ è hà dettu: "Avemu attribuitu una grande impurtanza à a furmazione di i nostri ghjovani cum'è persunale qualificatu. "A nostra ghjuventù deve perde u so tempu", disse.
Dicendu chì u prugettu hè assai impurtante per l'industria di Eskişehir, u presidente di l'Associazione Rail Systems Cluster Kenan Işık hà dettu: "Spergu chì stu sforzu di voi, i nostri ghjovani, ùn serà micca in vanu".
Parlendu ancu in nome di i studienti, Tunahan Baki hà dettu chì sò felici di esse impiegati dopu una bona educazione.
Dopu à i discorsi, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Avcı è u presidente di l'Associazione Rail Systems Clustering, Işık, anu prisentatu una placca di apprezzamentu à u guvernatore Tuna per i so cuntributi à u prugettu. Intantu, u guvernatore Güngör Azim Tuna dumandò à u Direttore Generale Avcı un Simulatore di Trenu High Speed ​​​​, chì hè cumpletamente pruduttu in u paese, accantu à u Centru di Cultura di Scienza è di l'Arte custruitu da a Fundazione Munnu Turcu in a regione Sazova.
Dopu, u guvernatore Tuna è l'attori di u prughjettu cun ellu anu tenutu una riunione di valutazione nantu à u "Prughjettu per risponde à a necessità di risorse umane qualificate in u settore di i Sistemi Ferroviari". À a riunione induve i risultati di l'inchiesta realizatu trà i studienti l'11 di maghju di u 2016 sò stati valutati, l'idee sò state scambiate nantu à a continuazione di u prugettu è e novi cundizioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*