U Rail Systems Cluster avanza cù passi decisivi

Rail Systems Cluster avanza cù passi determinati: Rail Systems Cluster hè statu stabilitu in ghjugnu 2011, tenendu in contu i scopi à longu andà cù una perspettiva settoriale è strategica, cù a guida di i capi d'opinioni, u desideriu, a determinazione è a gestione di l'urganisazioni principali, è l'intenzione di l'urganisazioni disposti à agisce inseme. Dapoi a so creazione, u Cluster di Sistemi Ferroviari (RSK), chì hà travagliatu per ghjunghje l'ubbiettivi di u nostru paese cù i principii di u sviluppu regiunale è u sviluppu settoriale, principalmente cù a parte di l'affari chì e capacità per esse acquistate in a regione riceveranu in u paese è u sviluppu. i mercati stranieri, cuntinueghja u so travagliu secondu a carta stradale determinata.
Hè destinatu à guadagnà una quota di mercatu significativa in u settore di i Sistemi Ferroviari, chì si sviluppa cù e capacità industriali è a cunniscenza di u passatu di a nostra regione è in particulare Eskişehir.
U Cluster di Sistemi Ferroviari prova à esse strutturatu cù un approcciu olisticu, chì hà u scopu di pruduce sistemi, sottosistemi è prudutti finali, da a determinazione di a necessità à u sustegnu di u produttu di a fine di a vita, è di sustene a so pruduzzione cù servizii per tutta a so vita. . Cù Ricerca è Sviluppu, hà u scopu di travaglià in un prucessu integratu, in partenariatu cù a zona di sviluppu di a tecnulugia è l'università per sviluppà a tecnulugia, integrendu cù cumpunenti di design è di l'industria per sviluppà i prudutti, è cumplementendu a so pruduzzione cù u Centru di Ricerca è Test, chì vi compie a so pruduzzione cù prucessi di prova è certificazione.
Cù sta perspettiva olistica, u Cluster di Sistemi Ferroviari avanza cù passi sicuri è solidi per fà a regione un putere regiunale à longu andà è permanente in u settore di Sistemi Ferroviari.
Per i bisogni in u settore di u trasportu, in particulare in u nostru paese, l'esperienza indispensabile è e capacità di TÜLOMSAŞ in questu sensu, a forza di travagliu addestrata di i stabilimenti industriali in ESO è OIZ è l'infrastrutture adattate per u settore, in particulare e strutture settoriali di l'Università Anadolu è Osmangazi. , a realizazione di u Centru di Ricerca è Test URAYSİM, Hasanbey Cù e definizione di u Centru Logisticu è u Centru Logisticu è a Zona Industriale di Sistemi Ferroviari situati intornu à questu, hè stata furnita una struttura chì risponde à tutti i cumpunenti necessarii.
Cù a so struttura mirata, URAYSİM (Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari) da esse stabilitu in a nostra regione furnisce una distinzione impurtante in e plataforme internaziunali cù a so struttura, chì difiere significativamente da i centri unichi simili in a nostra regione cù a so infrastruttura è e funzioni. in termini di capacità. A nostra Zona di Sviluppu Tecnulugiale è stabilimenti industriali, chì sò integrati cù stu centru, sò candidati à diventà una putenza impurtante in u settore in pocu tempu.
Cù sta struttura è l'approcciu, u Cluster di Sistemi Ferroviari hà da cuntinuà à travaglià per realizà un approcciu industriale permanente è sustenibile per chì u paese ghjunghje à i so scopi 2023, in linea cù a strutturazione settoriale di e regioni in u nostru paese, e strategie. per esce da a trappula di u redditu mediu, i miri di l'agenzii di sviluppu regiunale.
Perchè clustering?
"Ottene forza da a cooperazione in ambienti cumpetitivi ..."
U cambiamentu di l'equilibriu di u mondu, a rapidità di u cummerciu chì supera e fruntiere di u paese è ignora e fruntiere intercontinentale, è i cambiamenti regiunale in l'equilibriu di l'offerta è di a dumanda palesa u fattu chì u cumpunente più fundamentale di u novu seculu hè u "trasportu".
Stu fattu, cum'è in u restu di u mondu, hè cunfruntatu cù a realizazione di l'infrastruttura di trasportu è l'investimenti in u nostru paese è a regione in l'ultimi anni. Turchia hè u ponte indispensabile di traversate cuntinentali in l'ecunumia mundiale cambiante in questu seculu cum'è hà in tutta a so storia. U muvimentu chì hà da esse fattu trà l'Europa è l'Asia, l'Africa è l'emisferu nordu dipende direttamente da a velocità di u trafficu chì passa per a nostra geugraffia.
U cunsumu di grande massa in u cuntinente asiaticu è i costi di produzzione à pocu pressu di stu cuntinente anu purtatu i bisogni di trasportu assai più dinamicu è veloce à l'agenda. Cù stu fattu, i prughjetti integrati sò stati implementati da u principiu di l'anni 2000, partendu da l'Europa orientale è i Balcani, passendu per l'Anatolia è si estendenu à u Mediu Oriente, da quì à l'Asia sittintriunali è l'Africa.
Questi sviluppi anu purtatu a necessità di novi tecnulugii chì furnisceranu rapidità è efficienza per e quantità significativamente crescente in i sistemi di trasportu chì serviranu in questa infrastruttura cù investimenti infrastrutturali significativi. Cù i so costi operativi è i paràmetri di efficienza, a ferrovia hà tornatu u so postu cum'è una scelta impurtante in e preferenze di trasportu, in u trasportu di merci è di passageri.
Hè osservatu chì ancu in cuntinenti cum'è l'America, chì ùn anu micca preferitu i ferrovii in u trasportu di passageri per parechji anni, e preferenze si sò spustate à a ferrovia, è l'infrastruttura è l'investimenti in questa zona acceleranu. Hè un fattu chì ùn pò esse trascuratu chì in u trasportu urbanu, e preferenze sò principalmente dirette à i sistemi di ferrovia ligera è di metro.
In linea cù tutte queste valutazioni; Semu di fronte à u fattu chì e ferrovie seranu una scelta di trasportu impurtante in u prossimu periodu è u settore ferroviariu serà una industria impurtante in quale queste esigenze saranu soddisfatte.
U nostru paese hà cuminciatu à rializà prughjetti impurtanti cù investimenti ferroviari in l'ultimi anni, è hè in un sforzu di sviluppà è cambià a so industria, chì hà dapoi parechji anni, ma ùn pò micca cumplettamente risponde à i bisogni di u ghjornu cù a so infrastruttura è a tecnulugia. I carenze di l'infrastruttura sò cuminciati à esse eliminati cù i prughjetti impurtanti realizati, è cù i prughjetti incaricati, a capacità di u nostru paese di creazione, finitura, cummissione è operazione hà creatu una fiducia in sè stessu è un elementu seriu di fiducia esterna.
I prughjetti internaziunali è i prughjetti internaziunali è i prughjetti di trasportu urbanu anu attiratu l'attenzione è l'interessu di l'industria, è iniziative impurtanti è imprese anu cuminciatu à emerge in termini di trasferimentu d'investimenti è capacità in questi settori.
In stu quadru, certi fatti impurtanti ùn deve esse scurdatu. U paràmetru più impurtante in questu periodu hè di pudè offre soluzioni d'alta qualità è veloci à i bisogni. Hè vistu chì e preferenze in i prughjetti chì rispondenu à i bisogni sò scontrati da i paesi è l'istituzioni chì ponu risponde à i bisogni rapidamente è cù tutti i so cumpunenti. Pò esse capace di prisentà un sanu piuttostu chè di fà una parte di qualcosa hè diventatu un vantaghju impurtante. Esse capace di custruisce cumplettamente veiculi di trasportu, una locomotiva o un veiculu di ferrovia ligera, per pudè offre pruposte olistiche per prughjetti infrastrutturali, per fà a diferenza, per esse in una pusizioni vantaghji.
Stu fattu palesa più chjaramente chì agisce inseme è creanu suluzioni olistiche cum'è in clustering, cum'è in parechji settori, hè un putere impurtante in i mercati induve a cumpetizione hè assai spietata.
Sta situazione si trova davanti à noi cum'è u fenomenu più impurtante di u clustering, essendu capace di agisce inseme, cuncintrau nantu à l'inseme piuttostu chè una parte, facendu a diferenza in questu modu, ottenendu forza da a cooperazione in ambienti cumpetitivi, essendu è stà in u mercatu. è avè una industria è tecnulugia in questu campu.
In quantu à i Sistemi Ferroviari, u nostru paese, in particulare Eskişehir è a so regione, hè una regione naturale per u sviluppu di u settore, cù a so situazione geografica è u fondu storicu, è ancu i valori è e capacità chì pussede digià. A cultura viva integrata cù a cità è a regione di una istituzione cum'è Tülomsaş, chì hà più di seculi di sperienza è capacità, hè digià evidenti cum'è una capitale impurtante in u sviluppu di u settore.
L'obiettivu deve esse di piglià u nostru postu in stu mercatu rinascendu è in via di sviluppu, di sviluppà a nostra cunniscenza settoriale in cunfurmità cù e cundizioni di u ghjornu, di risponde à i bisogni cambianti cù tecnulugii novi è originali è cusì creà una industria regiunale è settoriale. putenza.
Partenariati chì si integranu cù e nostre urganisazioni principali chì anu sperienza è capacità in questu campu, chì ponu risponde à i bisogni è e carenze di l'altri, è chì ponu purtà a cumpetizione fora, puderanu purtà una sinergia significativa à a nostra regione cù i so cuntributi materiali è morali in pocu tempu.
Cù sta perspettiva riassuntu è l'approcciu à longu andà, u Rail Systems Cluster hè statu stabilitu in ghjugnu 2011 cù a guida di i capi d'opinione, a vuluntà, a determinazione è a gestione di l'urganisazioni principali, è l'intenzione iniziale di l'urganisazioni disposti è disposti à agisce inseme. . Sta piattaforma porta a so attività cun grande entusiasmu è mutivazione, cù u sustegnu strettu di e nostre università è e cumpetenze accademiche, u sustegnu è l'aspettativa di l'istituzioni chì anu scopu di participà à sta furmazione è di aumentà u putere regiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*