TCDD hà fattu una dichjarazione annantu à a Notizia nantu à a Stazione Ferroviaria di Eğridir in a Stampa

TCDD hà fattu una dichjarazione annantu à e nutizie nantu à a stazione di Eğirdir in a stampa: A nutizia nantu à a stazione di Eğirdir (Isparta), chì hè stata recentemente in certi organi di media, hè stata esaminata è hè statu ritenutu necessariu di fà a seguente dichjarazione.
Siccomu a linea Isparta-Egirdir di 24 km, chì hè aduprata per u trasportu di passageri è di merci, hà persu a so funziunalità, hè stata chjusa per u funziunamentu u 19.08.2002 è l'area di a Stazione Eğirdir hè diventata inattiva.
datatu u 239 per u scopu di caccià i pacchi da u statu inattivu è di evaluà i pacchi (lotu 11 parcel no. 239 è bloccu 9 parcel 415, bloccu 2,3,6,7 15 (TCDD Share),15.05.2009) Edificiu di a stazione di Eğirdir. Hè statu informatu à l'Amministrazione di Privatizazione per esse valutata da a decisione di u Cunsigliu di Amministrazione numerata 9/69.
I pacchi in quistione sò stati inclusi in u scopu è u prugramma di privatizazione cù a Decisione di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione datata 12.09.2011 è numerata 2011/81, è ogni tipu di transazzione sò realizati da l'Amministrazione di Privatizazione. Dunque, a nostra Istituzione ùn hà micca cunniscenza o risparmiu nantu à i piani di zoning di l'area è ciò chì serà fattu.
Per d 'altra banda, i parcelle 100, 415 è 2,3 di l'Isula 15, chì sò mintuvati in a notizia sottu u tìtulu "Custruiranu un appartamentu in una Stazione di 239 anni", ùn sò micca ligati à 11 parcelle di l'Isula 150 chì cuntenenu. Stazione di Eğirdir. I pacchi in quistione sò situati à XNUMX m à sud-est di l'edificiu di a stazione.
In più, una offerta di vendita hè stata fatta per 1605.38 parcelle staccate di 2 m5 in a vicinanza di a stazione. L'evaluazioni in quantu à a zona induve si trova a zona di a stazione sò sempre cuntinueghjanu da l'AP è nisuna decisione hè stata presa.
Per d 'altra banda, a Stazione Eğirdir in a zona hè una pruprietà culturale registrata è hè sottu prutezzione. L'ecunumia in quantu à a valutazione di u bastimentu di a stazione necessitanu a Decisione di u Cunsigliu Regionale di Conservazione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Patrimoniu Culturale è Naturale.
Hè annunziatu à u publicu cun rispettu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*