Hè statu tenutu un pannellu nantu à u rolu di i prublemi di salute di i cunduttori in l'accidenti di trafficu

Un panel hè statu tenutu nantu à u rolu di i prublemi di salute di i cunduttori in accidenti di trafficu.
Un panel hè statu tenutu nantu à u rolu di i prublemi di salute di i cunduttori in accidenti di trafficu.

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà participatu à u pannellu intitulatu "Trasportu di Passeggeri, U Rolu di i Problemi di Salute di i Conduttori in l'Accidenti di Traffico" urganizatu da a Facultà di Medicina di l'Università di Ufuk è a Fundazione Turca di Assistenza per l'Accidenti di Traffico.

Parlendu à l'apertura di u pannellu, Alkaş hà dettu chì a Direzzione Generale di l'EGO hà datu priorità à a satisfaczione di i citadini in a presentazione di i servizii di trasportu publicu urbanu, è hè u serviziu di trasportu più affidabile, più veloce, più economicu è durabile realizatu cù i servizii di trasportu. Visione di esse una istituzione chì porta u populu di Ankara à a vita in pace è sicurità. Dichjarà chì accetta cum'è a so missione di furnisce u serviziu in u modu più còmode è più piacevule, hà dettu chì u più impurtante stakeholder in l'esekzione di sta prestazione di serviziu. hè u persunale di trasportu, u cunduttore.

Enfatizendu chì i nostri cunduttori, chì furniscenu servizii di trasportu publicu, devenu prima travaglià in un ambiente è e cundizioni sani, sicuri è tranquilli per furnisce u serviziu à i nostri citadini à u standard chì vulemu, u Direttore Generale Alkaş hà dettu: "Detectendu u psichiatricu, disordini neurologici, cardiologichi è endocrinologici di i cunduttori in anticipu, prevenendu i risichi chì ponu scontru durante u duvere, prevenendu i risichi chì i nostri citadini ponu scuntrà durante u so duvere.Ellu hà ancu dichjaratu chì questu hè un prublema assai impurtante in quantu à minimizzà u viaghju. risicu.

Dichjarà chì cercanu di esse assai attenti in particulare in u reclutamentu di u persunale di trasportu, Alkaş hà enfatizatu chì l'Istituzione hà duveri impurtanti in questu sensu. Nihat Alkaş hà dichjaratu chì i cunduttori chì cumincianu à travaglià cum'è cunduttori in a Direzzione Generale EGO duveranu risponde à certe cundizioni, è chì i cunduttori cumincianu à travaglià ottenendu u rapportu di salute "Ùn ci hè micca un ostaculu per esse un cunduttore" da ospedali cumpletu, è spiegò chì e teste è esami psicotecnichi sò realizati ogni dui anni.

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, chì hà aghjustatu chì i nostri cunduttori sò pronti per ogni tipu di cuuperazione in quantu à i prublemi di salute, è u Decano di a Facultà di Medicina di l'Università di Ufuk Prof. Dr. Fikri İçli, Capu di a Fundazione per l'Aiuti per l'Accidenti di Traffico è u Cunsigliu di l'Università di l'Università, Op. Dr. Orhan Girgin è u Prof. Dr. Hà ringraziatu Mehmet Tomanbay per u so invitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*