Unità di Informazione di l'Industria Ferroviaria Turca

Linea di cumunicazione TCDD
Linea di cumunicazione TCDD

Unità d'infurmazione di l'industria ferroviaria turca: Yıldıray Koçarslan, Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, chì hà una capacità di produzzione annuale di vagoni installati di 1500 vagoni, una capacità di riparazione di 7500 vagoni è hè trà e principali organizzazioni industriali di Turchia cù un fattu di vendita di 2013 milioni. TL in 176, è i recenti sviluppi settoriali è investimenti in u nostru paese, avemu parlatu di l'aspettattivi futuri è l'industria ferroviaria.

A Ferrovia Turca Makinaları Sanayii A.Ş. (TÜDEMSAŞ), chì hè stata stabilita in u 1939 sottu u nome di "Sivas Traction Atölyesi" in Sivas, induve sò stati posti i fundamenti di a Republica, per riparà e locomotive a vapore è i vagoni di merci utilizati da TCDD, è chì hè stata rispunsevuli di parechji primi in u settore, hà cuntinuatu da u passatu à u presente.Grazie à a so cunniscenza è a so tecnulugia avanzata, cuntinueghja à purtà u pesu di u settore in quantu à a pruduzzione, u mantenimentu è a riparazione di i carri di merchenzie. In a nostra intervista speciale cù u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan, Koçarslan hà valutatu u settore è hà datu infurmazioni nantu à i cuntributi di TÜDEMSAŞ à u settore.
Quandu evaluate a storia di u trasportu di Turchia, chì tipu d'annu hà avutu u nostru paese in quantu à u trasportu ferroviariu è i sistemi ferroviari? In u vostru parè, quale era u prughjettu più impurtante implementatu in 2013 ?

I Ferroviari, chì sò stati trascurati o ancu ignorati dapoi l'anni 1950, sò stati riconsiderati cù una cunniscenza sfarente dopu à u 2003 è sò stati determinati cum'è un settore prioritariu, è sò stati fatti investimenti seri è prughjetti maiò sò stati presentati in l'ultimi 11 anni. U più impurtante di sti prughjetti hè senza dubbitu "Marmaray", chì hè ancu chjamatu u prughjettu di u seculu. In u nostru parè, Marmaray, chì hè un sognu di 153 anni è hè cunsideratu unu di i prughjetti più grande è prestigiosi in u mondu; Hè un grande onore per u nostru paese per via di a so infrastruttura tecnologica, di a dimensione ecunomica è di l'accelerazione chì portarà à u trasportu ferroviariu.

Havi una impurtanza particulari chì hè u primu prughjettu di passaghju di tubu sottumarinu di Turchia.

Un altru sviluppu impurtante di u 2013 chì deve esse enfatizatu hè a "Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu". Sta lege, chì hè entrata in vigore dopu esse publicata in a Gazzetta Ufficiale N ° 1 di u 2013 di maghju di u 28634, hè un passu assai impurtante per u sviluppu è a crescita di u trasportu ferroviariu di u nostru paese. Sta lege permette à novi attori entre in u settore è creà un ambiente cumpetitivu ghjustu è sustinibule in u trasportu ferroviariu. A piena implementazione di sta lege permetterà à u nostru paese di ottene una parte più grande di a torta ferroviaria glubale in l'anni à vene.

U "11u Cunsigliu di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni" tenutu in settembre hè un sviluppu chì deve esse valutatu in particulare in 2013. U cunsigliu, chì include ancu u settore ferroviariu, hà un rolu impurtante in quantu à i scopi determinati à mediu è longu. Hè una piattaforma impurtante induve i prublemi attuali è i colli di bottiglia in i settori ferroviari, autostradali, marittimi, di l'aviazione è di a cumunicazione sò discututi, è sò discussi i miri per 2023 è 2035, e pulitiche da implementà è e previsioni future in i settori.
Se guardemu TÜDEMSAŞ in particulare, cumu era u 2013? Chì prughjetti sò stati implementati?

2013 hè statu un annu assai pruduttivu è occupatu per a nostra Cumpagnia, chì hè a più grande impresa industriale in Turchia in termini di pruduzzione, mantenimentu-riparazione è rivisioni di vagoni di merci. Mentre stavamu circate di aumentà a nostra capacità di produzzione è di risponde à i bisogni crescente di u settore, avemu ancu pruvatu à compie i nostri investimenti in infrastruttura fisica è tecnologica per preparà a nostra Cumpagnia per u futuru. Per parlà di questi brevemente: In u 2013, avemu aumentatu u nostru prugramma di pruduzzione di 32,5 per centu paragunatu à l'annu precedente per aduprà a nostra capacità di pruduzzione è riparazione di vagoni più. Stu scopu hè stata ottenuta 100 per centu grazia à u travagliu dedicatu di tuttu u nostru staffu, un successu seriu hè statu ottenutu. Un accordu per 60 vagoni hè statu firmatu trà a nostra cumpagnia è REYSAŞ Logistics, una di e cumpagnie principali in l'industria di u trasportu, è tutti questi vagoni sò stati pruduciuti è consegnati à a cumpagnia in uttrovi 2013. Per risponde à i bisogni decrescenti di a forza di travagliu di a nostra cumpagnia, 1996 travagliadori artighjanali sò stati recrutati per a prima volta da u 105, eliminendu cusì un deficit significativu di forza di travagliu. U nostru Centru di Formazione di Tecnulugia di Saldatura hè stata cumpletata è messa in serviziu da ghjugnu 2013. Stu centru, chì hè una prima per a nostra regione, hà u scopu di furmà i saldatori chì travaglianu in a nostra Cumpagnia è u settore privatu. In u primu locu, in u quadru di a cuuperazione di u settore publicu-privatu, una grande carenza di persunale qualificatu hè stata eliminata fornendu furmazione à 200 saldatori chì eranu novi impiegati è chì travaglianu attualmente in a nostra cumpagnia.

Wagon Repair Factory Robotic Sandblasting Facility, chì hè u primu in Turchia, hè stata cumpletata è i prucessi di prova è di prova cuntinueghjanu. In questa facilità; Tutti i vagoni di merci chì venenu à a nostra cumpagnia per mantenimentu, riparazione è rivisione seranu sabbiati cù l'aiutu di robots, senza u fattore umanu. I nostri laboratori di cuntrollu di qualità sò stati riorganizzati in cunfurmità cù a tecnulugia cambiante è di sviluppu, è i Laboratori di Meccanica è Chimica è l'Unità di Calibrazione sò stati riuniti è datu una struttura muderna assicurendu a trasfurmazioni tecnologica necessaria. I nostri spazii di magazzini di materiale è magazzini sò stati mudernizzati in cunfurmità cù i nostri bisogni in parallelu cù a nostra pruduzzione crescente, i nostri spazii di magazzini chjusi sò stati aumentati di 100 per centu è i nostri magazzini sò dotati di sistemi di scaffali muderni. A nostra Cumpagnia, chì s'impegna constantemente à migliurà sè stessu cù l'idea di esse megliu cà u ghjornu precedente, cuntinueghja à esse una di e cumpagnie più attrezzate in a so regione mentre rinfurzeghja ancu a so infrastruttura cù novi investimenti.

Chì travagliu hè nantu à a vostra agenda per u 2014 ? Pudete cuntà i vostri prughjetti recenti ?

U nostru scopu di pruduzzione per 2014; Avemu aumentatu a pruduzzione di vagoni da 2013 per centu cumparatu cù 59 à 1002 vagoni, è a riparazione di vagoni da 7,5 per centu à 3205 vagoni. Sti numeri in 2015; Prevemu 1500 unità in a produzzione di vagoni è 3010 unità in a riparazione di vagoni.

A nostra sucetà hè una impresa industriale chì hà certificati internaziunali di Salute è Sicurezza in u Travagliu, Qualità, Ambiente è Sistema di Gestione di l'Energia è certificati specifichi per a ferrovia richiesti da u settore, è pò pruduce carri di merci à i standard UIC.
Tuttavia, u nostru paese hè un membru di l'OTIF (Organizazione Intergovernativa per u Trasportu Internaziunale per Ferrovia), una urganizazione internaziunale. Hè diventata parte di a Cunvenzione nantu à u Trasportu Ferroviariu Internaziunale (COTIF) publicata da OTIF è hè diventata obligata à applicà e cundizioni COTIF accettate in u trafficu internaziunale da u 01.07.2006.

In cunfurmità cù questu approcciu tecnicu, u studiu "Certificazione di Funzione di Prestazione di Manutenzione" in u scopu di u "Sistema di Gestione di Mantenimentu ECM", chì hè necessariu da tutte l'urganisazioni di u settore publicu è privatu, hè statu iniziatu in a nostra Cumpagnia è stu studiu hè previstu per esse finitu da maghju 2014.

I studii di certificazione "Condizioni Tecniche d'Interoperabilità (TSI)", chì sò necessarii per permette à i vagoni di nova produzzione di operare comodamente in i paesi di l'Unione Europea è di esse esportati in Europa, sò cuminciati è avemu da scopu di compie à l'agostu 2014. Avemu pensatu à compie stu prucessu, chì avemu principiatu per u Carru di trasportu di containeru di tipu Sgss, per tutti i vagoni di diversi tipi.

Ancu s'è avemu ricevutu u certificatu "TS EN 15085-2 Standard for Welding of Railway Vehicles and Components", chì hè a visa di u fabricatore in u mercatu internaziunale in a produzzione di veiculi ferroviari è sub-componenti, per a produzzione di bogie, vulemu espansione. stu certificatu à tutti i prudutti chì pruduciamu è riparà.

Parallelamente à u muvimentu di u trasportu ferroviariu in u nostru paese, facemu diversi studii è esplorendu diverse cullaburazioni per risponde à i bisogni di u settore privatu, per pudè pruduce più per u mercatu domesticu è per esportà à l'esteru creendu alternative. mercati. In questu cuntestu, fora di a Direzzione Generale TCDD, di quale simu u principale fornitore, i nostri negoziati cù l'imprese di u settore privatu impegnati in u trasportu ferroviariu cuntinueghjanu à a fase di pruposta.

Comu hè cunnisciutu, u nostru paese hà una "Visione Turchia 2023" è ogni settore hà determinatu una strategia per ellu stessu secondu sta visione. Se l'evaluemu attraversu a vostra urganizazione parentale TCDD, chì hè in a visione 2023 per voi è chì passi fate per ghjunghje stu scopu?

I Ferroviari, chì sò cunsiderati unu di l'indicatori di a mudernizazione, anu datu una grande impurtanza in i paesi sviluppati, è per via di l'impatti ambientali è di e ragioni ecunomiche, hè stata diretta à stabilisce una struttura equilibrata espansione u trasportu da a strada à altri tipi di trasportu. In i studii realizati per stabilisce stu equilibriu, e ferrovie sò state cunsiderate cum'è u settore prioritariu, in particulare in u trasportu di merchenzie. In u nostru paese, induve sta cunniscenza hè stata purtata à u primu pocu di pocu tempu, i grandi prughjetti presentati è i successi ottenuti in u travagliu realizatu ci dirigenu versu scopi maiò. S'ellu ci vole à listà alcuni di sti grandi obiettivi stabiliti da TCDD per 2023; Sviluppà a flotta di materiale rotativu ferroviariu, per aumentà a parte di u settore privatu in a produzzione è u mantenimentu di i veiculi rotanti è rimorchiati, per aumentà a parte di u settore privatu in l'operazioni ferroviarie à 50 per centu, per aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu. à u 10 per centu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci.
Questi scopi ci imponenu grandi rispunsabilità. Realizà questi hè estremamente impurtante per l'industria ferroviaria di u nostru paese. In u risultatu di l'espansione chì serà ottenuta in u settore cù i rigulamenti ghjuridichi è i cambiamenti strutturali, parechje cumpagnie private, grandi è chjuche, saranu attirate in u settore è in u settore publicu, è u rapidu sviluppu è a crescita di u nostru paese. l'industria ferroviaria serà assicurata.

Se parlemu di u travagliu chì facemu cum'è TÜDEMSAŞ in u quadru di sti scopi; Mentre chì alcuni di i sub-cumpunenti di i vagoni di merci chì pruduciamu sò pruduciuti in a nostra cumpagnia, avemu procuratu a maiò parte di elli da u mercatu domesticu per stabilisce è sviluppà a subindustria ferroviaria. Facendu questu, trasferemu a nostra longa cunniscenza è l'esperienza di l'affari à i nostri attori in u settore privatu, è pruvate à creà un ecosistema sustenibile sviluppendu relazioni mutuali.

In questu modu, mentre cuntribuiscenu à u sviluppu di u settore ferroviariu, circhemu d'attirà novi investimenti in a nostra regione per mezu di questi attori è facenu a nostra regione un centru in a produzzione di vagoni di merchenzie cù l'emergenza di novi imprese, grandi è chjuchi.

Avemu l'obiettivu di aumentà a parte di u settore privatu in a pruduzzione è a manutenzione-riparazione di i veiculi rotulanti è tirati ghjornu per ghjornu aumentendu i nostri attori in l'industria ferroviaria è a sub-industria, chì crescerà è si svilupperà in tuttu u paese, in particulare in u nostru paese. regione.

Cunniscendu i bassi standard di i veiculi di trasportu chì operanu in a reta ferroviaria di u nostru paese, valutemu i sviluppi glubale cumpresu u nostru paese è, per risponde à u deficit di vagoni di merci chì nascerà in u settore, prioritemu a produzzione di vagoni novi è tecnologichi in u settore. quadru di i bisogni cambianti è di sviluppu di u settore.

U scopu principale di tuttu u nostru travagliu è e strategie chì avemu determinatu, chì credemu cuntribuiscenu à u sviluppu è a crescita di u settore ferroviariu, hè di sviluppà l'industria ferroviaria di u nostru paese è, cù u tempu, di aumentà a nostra efficacità in u mondu cum'è unu di i principali attori in u settore ferroviariu glubale. In questu modu, hè a nostra priurità di creà novi spazii di travagliu è furnisce novi opportunità di travagliu per a ghjente di u nostru paese, in particulare a nostra regione.

Chì ghjè a tarifa di localizazione in i vagoni di merci prodotte da e ferrovie? Sò i ghjorni vicinu à quandu i prughjetti maiò seranu realizati cù a forza di travagliu lucali è i materiali 100% lucali?

Quandu i grandi prughjetti presentati in termini di trasportu ferroviariu in Turchia in l'ultimi anni (Marmaray, Kars-Baku-Tbilisi Railway Lines, High Speed ​​​​Train Lines, etc.) è i futuri obiettivi sò valutati, ci sò grandi opportunità di produzzione per u Industria Ferroviaria Turca in questa regione, chì include u nostru paese. Hè assai impurtante per salvà u settore ferroviariu crescente in u nostru paese da esse dipendente da fonti straniere è per aumentà i tassi di cuntribuzione domestica.

Cum'è TÜDEMSAŞ, usemu 85 per centu di materiali domestici in i vagoni chì pruduciamu. Pudemu classificà sti materiali cum'è pezzi fusi, pezzi forgiati è pezzi di custruzzione in acciaio. Inoltre, furnimu parechje parti chì sò prudutte da u metudu di machining è chì necessitanu trattamentu termicu da u mercatu domesticu. Richiedemu specificamente un Certificatu di Merchandise Domestica in i nostri offerti per indirizzà i nostri fornituri chì ci furniscenu sti materiali à i prudutti domestici. Tuttavia, furnimu altre parti, cum'è u set di rota, u sistema di frenu (valvole, regulatori, etc.) è raccordi di tubi, chì custituiscenu 15 per centu di u vagone, da l'esteru. U fattu chì sti prudutti ùn sò micca pruduciuti in u nostru paese ci dirige à l'esteru.

Oghje, u nostru paese hè diventatu una di e pochi ecunumie in u mondu chì ponu pruduce grandi prughjetti cù u travagliu domesticu è i materiali è 100 per centu capitali domestici. Pudemu dà esempi di questu, cum'è a nave di guerra naziunale MİLGEM, u nostru tank naziunale ALTAY è u nostru elicotteru di guerra naziunale ATAK, chì sò stati introdotti in u campu di l'industria di difesa.

Un esempiu di sti travaglii in quantu à u settore ferroviariu hè u "Prughjettu di Trenu Naziunale", chì hè statu introduttu da u nostru ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Signore Binali Yıldırım, u 17 dicembre 2013. Stu prughjettu; Include treni d'alta velocità, treni diesel di nova generazione (DMU), treni elettrici di nova generazione (EMU) è vagoni di merci di nova generazione. Cù stu prughjettu, u nostru paese diventerà un paese chì pruduce tecnulugia ferroviaria è l'esporta à i paesi in bisognu in l'anni à vene. In stu prughjettu, ci sò università distinti di u nostru paese, urganisazioni industriali, urganisazioni sperimentati in R&D cum'è TUBITAK, ASELSAN è diversi stakeholder. Un aspettu speciale di stu prughjettu per noi hè chì a nostra Cumpagnia hè u capu di prughjettu di u "New Generation National Freight Wagon" in u prugettu. Parechje persunale tecnicu di a nostra Cumpagnia R & D è Disegnu Branchs sò travagliendu in u prugettu sottu a coordinazione di TCDD.

Chì pensate di u futuru di l'industria ferroviaria turca? Pensate chì u travagliu di l'imprese lucali hè abbastanza? Chì ghjè u statutu di u nostru paese in quantu à l'infrastruttura tecnologica è i studii di R&D ? Chì tippu di travagliu fate in stu campu ?

In u quadru di i sviluppi pulitichi è ecunomichi sperimentati in u mondu in l'ultimi anni, sò creati novi corridori di trasportu, cumpresu u nostru paese, trà l'Europa è i paesi di l'Asia orientale. Mentre determinanu questi corridori di trasportu, in più di a situazione geugrafica di u nostru paese, a stabilità pulitica è ecunomica ottenuta in l'ultimi 3 anni è i grandi prughjetti di trasportu presentati anu un impattu. Per dà un esempiu, u Prughjettu di Passaghju di Tubu di Marmaray è u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, chì hè integrale in questu, sò pilastri impurtanti di questi corridori. Quandu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, cunnisciuta ancu com'è u "Prughjettu di a Strada di a Seta di Ferru", sò cumpletamente cumpletamenti, serà pussibule di trasportà merchenzie ininterrotte da l'Europa à a Cina via questa linea. Cusì, hè previstu di trasfurmà tuttu u trasportu di merci trà l'Europa è l'Asia Centrale à a ferrovia. Quandu a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è altri prughjetti ferroviari chì sustenenu sti prughjetti entranu in serviziu, hè destinatu à trasportà 2034 milioni di tunnellate di carichi annu da l'Asia à l'Europa è da l'Europa à l'Asia à mediu termini, è da 16, 500 milioni. 1 mila tunnillati di carichi seranu trasportati.Hè destinatu à trasportà 500 milione XNUMX mila passageri. In cunsiderà chì Turchia pò guadagnà miliardi di dollari di ingressu di trasportu da u trasportu grazia à tali prughjetti à longu andà, l'imprese turche anu da piglià un rolu più attivu in u trasportu in u mondu in i periodi à vene è ci sarà una seria necessità di carri di merci in u mondu. u mercatu. Inoltre, emergerà un mercatu seriu in quantu à u mantenimentu è a riparazione di i veiculi ferroviari usati è a produzzione di sottucumpunenti di sti veiculi.

Quandu u futuru hè evaluatu per u nostru paese; Cunsiderendu u scopu di "aumentà a parte di u trasportu di merci ferroviaria in u trasportu tutale à u 2023 per centu", chì hè trà l'obiettivi di u 15, più di 40 mila novi carri di merci sò necessarii per ghjunghje à questu puntu. Ùn pare micca pussibule per TÜDEMSAŞ è altre istituzioni pubbliche di permette di sti carri. Per risponde à sta necessità, hè bisognu di una forte industria ferroviaria è di una subindustria, cumprese parechje imprese grandi è chjuche appartenenti à u settore privatu.

Cunsiderendu chì Turchia investirà 2023 miliardi di dollari in u settore ferroviariu da 45 è chì ci hè un mercatu di 2020 trilioni di dollari in u mondu da 1, u nostru paese ùn deve micca participà à stu mercatu solu cum'è cunsumadore. A cunniscenza è l'esperienza chì istituzioni pubbliche cum'è TCDD, TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ cuntribuiscenu à l'industria ferroviaria sò assai impurtanti. Tuttavia, cunsiderendu i miri in a visione 2023, u settore privatu deve esse implicatu u più prestu pussibule per chì u nostru paese ghjucà un rolu efficace in u settore ferroviariu glubale.

Grazie à a so struttura più flexible è dinamica paragunata à u settore publicu, l'urganisazioni di u settore privatu ponu piglià una pusizioni anticipata secondu l'evoluzioni futuri. Queste urganisazioni anu da esse incuraghjite à sviluppà a so infrastruttura tecnica, cumpiendu e so carenze di certificazione u più prestu pussibule, è fà studii di R&D per risponde à i bisogni cambianti di u settore.

Quandu valutemu a nostra cumpagnia in termini di infrastruttura tecnologica è studii di R&D;

A nostra cumpagnia; Per riduce i costi di u travagliu è risponde à e crescente richieste di u settore, avemu passatu da a produzzione intensiva di travagliu à a produzzione basata in tecnulugia, è i nostri sforzi di migliione in quantu à a nostra infrastruttura fisica cuntinueghjanu rapidamente. U megliu esempiu di questu hè u Robotic Bogie Welding Unit, chì avemu attivamente utilizatu in a nostra linea di produzzione, è u Robotic Wagon Sandblasting Facility, chì avemu da principià à aduprà in a linea di riparazione di vagoni, è chì i prucessi è e teste sò attualmente in corso. Inoltre, e fabbriche in a nostra impresa anu tutte l'attrezzatura tecnologica necessaria da u settore (impianti di pittura muderni, centri di trasfurmazioni horizontale, torni CNC, torni di rota CNC, etc.) è hè una di e imprese più attrezzate è più grandi di u nostru paese. in u so campu.

Inoltre, i nostri sforzi di certificazione (TSI, ECM, etc.) per risponde à i criteri tecnichi richiesti da l'Unione Europea è diverse urganisazioni internaziunali (OTIF, UIC, EN, etc.) cuntinueghjanu.

Seguendu i sviluppi settoriali in u quadru di a visione 2023 di u nostru paese, cinque tippi di vagoni chì pensemu chì ponu esse necessarii in u futuru [Sggmrss (Container), Zas (Oil 95 m3), Talns (Ore), Habillnss (Palletized Cargo) è Truck Trailer Transport Wagon] sò stati determinati è stu vagone studi R&D sò stati iniziati nantu à diversi tipi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*