U Trenu High Speed ​​​​divisu i campi in dui

U Trenu d'Alta Velocità hà divisu i campi in dui: Divisione d'alta velocità! Ancu se u Trenu d'Alta Velocità hè un investimentu impurtante perchè riduce a distanza trà Konya è Ankara à 1,5 ore, i so prublemi cuntinueghjanu. I paisani soffrenu perchè i campi nantu à a strada di u trenu d'alta veloce sò spartuti in dui.
I VILLAGNI SUFFRENU A VITIMIZZA
Mentri si custruia a linea di u trenu, solu l'area induve a linea passava hè stata espropriata è e parte di l'altra parte di a strada ùn sò micca incluse in u cunsulidamentu di a terra, chì fece miserabili i paisani. A cunsulidazione di a terra da parte, i paisani anu guasi scurdatu di e so terre à traversu a strada per via di a mancanza di sottopassaggi adatti è di sopra à traversu a ferrovia.
ABBIAmu ARRIVATA A NOSTRE TERRE
"L'investimentu hè bonu, ma vulemu ancu ghjunghje à e nostre terre", disse u paisanu lucale, aghjustendu: "I nostri pasture è una parte significativa di i nostri campi sò da l'altra parte di a strada. "L'autorità anu da risolve u prublema", disse. Per d 'altra banda, hè previstu chì e precauzioni seranu pigliate in anticipu per impediscenu una situazione simili à accade in a linea ferroviaria prevista per esse custruitu trà Konya-Çumra-Karaman.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*