Film promozionale di u Trenu d'Alta Velocità TCDD Marmaray

Progettu Mega Constructions Marmaray
Progettu Mega Constructions Marmaray

TCDD, Marmaray, Trenu High Speed ​​​​Film promozionale: TCDD; Dapoi u 1856, hà trasfurmatu a so cunniscenza è a so sperienza in una cultura corporativa, è hà u scopu di cuntribuisce à a sucetà è à l'ecunumia di u paese offrendu à i so clienti servizii di trasportu "rapidi", "sicuri" è "ecunomichi" nantu à e plataforme naziunali è internaziunali, in cuuperazione cù i so stakeholder, cù i so impiegati disciplinati cunnessi à e ferrovie. .

TCDD; In u quadru di i so obiettivi corporativi annuali, offre à i so clienti una qualità di serviziu è una diversità continuamente migliurata, seguendu a tecnulugia muderna in u scopu di e pulitiche è l'investimenti naziunali, cù i so impiegati, sistemi, infrastruttura è superstruttura senza compromette e cundizioni di u sistema di gestione di a qualità.

Marmaray hè un prughjettu di migliurà è sviluppu di a ferrovia di 76 km chì cullega e linee ferroviarie da i lati europei è asiatichi di Istanbul cù un tunnel di tubu chì passa sottu à u Bosforu. Halkalı A sezione di 14 km di a linea, chì hè prevista per curriri trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme, cumpresa a traversata di u Bosforu, hè stata messa in serviziu u 29 d'ottobre di u 2013. Ci hè un totale di 3 stazioni nantu à a linea aperta, 5 di quali sò sotterranei.

U prugettu include tunnel di tubi immersi (1.4 km), tunnel perforati (9.4 km in totale), tunnel di cut-and-cover (2.4 km in totale), trè stazioni sotterranee novi, 37 stazioni sopra terra (rinnuvamentu è migliurà), novu cuntrollu operativu. centru, siti, attelli, facilità di mantenimentu, una nova terza linea da esse custruitu sopra a terra è 440 veiculi ferroviari moderni per esse acquistati.

A tappa "BC1 Rail Tube Tunnel Passage and Stations" di queste opere, chì sò divise in trè tappe, hè stata messa in serviziu u 29 d'ottobre di u 2013. A fase "CR2015 Suburban Lines Improvement" prevista per esse cumpletata in 3 Haydarpaşa-Gebze è Sirkeci-Halkalı hè a migliione di e linee suburbane (elettriche, meccaniche è strutturali). In questu cuntestu, a distanza media trà duie stazioni in u latu Anatolian hè di 4,5 km. 10 è 2 stazioni extra seranu aperte da u latu europeu. In u stadiu "CR2 Railway Vehicle Manufacturing", un totale di 2014 sette, 20 di quali sò 5-vagoni è 34 di quali sò 10-vagoni, chì travagliaranu nantu à sta linea finu à u 54, sò fabbricati cù 30 per centu additivi domestici à u Hyundai EUROTEM Factory, chì hè stata stabilita in partenariatu cù i Sudcoreani in Adapazarı. Un totale di set 590 sò previsti.

In u 2005, a fase "BC1 Rail Tube Tunnel Crossing and Stations" di u prugettu hè stata finita circa 4 anni più tardi di u previstu, cù l'effettu di i resti archeologichi di u periodu di l'Imperu Bizantinu, situatu à u locu induve a traversata di u Bosforu sbarcò nantu à l'Europa. latu, è i studii archeologichi realizati in e regioni di Üsküdar, Sirkeci è Yenikapı. In u risultatu di i scavi, u portu di Teodosiu, chì era u più grande portu di a cità durante u 4u seculu, hè statu scupertu.

TRENU ALTA VELOCITA

U Trenu High Speed ​​​​(YHT) hè u primu trenu d'alta velocità di Turchia. Cù u principiu di i voli di YHT, Turchia hè diventata u 6u paese in Europa è u 8u paese in u mondu trà i paesi chì utilizanu sta tecnulugia.

TCDD hà fattu un sondaghju per determinà u nome di stu trenu è hà annunziatu chì hè statu decisu di chjamà u Trenu High Speed ​​​​tra i nomi cum'è "Turkish Star", "Turquoise", "Snowdrop", "High Speed ​​​​Train "," Steel ala "," Lightning ", chi ricevutu altu voti in u log..

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*