U prughjettu di a funivia di a muntagna Habib-i Neccar serà coronatu cù un museu

U prughjettu di a funivia di a muntagna Habib-i Neccar serà coronatu cù un museu: si estenderà da u Long Bazaar à i mura custruiti da Seleukos, u Cumandante di Alessandru Magnu, chì a custruzzione hà iniziatu in Hatay in l'ultimi anni, ma a so custruzzione hè stata. firmatu per via di a scuperta di resti storichi di l'epica rumana durante i scavi in ​​u rughjonu induve a stazione serà stabilita. Hè statu dichjaratu chì a linea di funivia di 100 metri di lunghezza aumenterà ancu l'interessu in a cità cù u museu per esse stabilitu in casu di appruvazioni.
I resti storichi di u periodu rumanu sò stati truvati durante u travagliu di custruzzione di funivia chì hà iniziatu in u 2012 in Hatay, induve a storia scorri da ogni centimetru di terra perchè hè a casa di parechje civilisazioni.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Lütfü Savaş, in una dichjarazione à u currispundente di l'Agenzia Anadolu (AA), hà dettu chì da u locu İplik Pazarı, vicinu à u storicu Uzun Çarşı, u cumandante di Alessandru Magnu, Seleukos, BC. Ellu hà dichjaratu ch'elli vulianu finisce u prughjettu di a funivia chì si estenderà finu à a cima di a muntagna Habib-i Neccar, induve l'ultimi parti di i mura di a cità di 300 metri di lunghezza ch'ellu hà custruitu in 23 aC sò, u più prestu pussibule. .
PORTARÀ PIÙ TURISTI À VENU
Dichjarà chì Hatay hè un locu assai speciale è bellu, Savaş hà dichjaratu chì travaglianu per attruverà più turisti è per esibisce e bellezze esistenti in u megliu modu pussibule.
Ricordendu chì anu iniziatu u prughjettu di a funivia in 2012 per mostrà à tutti e bellezze naturali è storiche di a cità da una vista d'uccello, Savaş hà cuntinuatu cusì:
"U travagliu hè statu ritardatu per via di a scuperta di resti storichi durante i scavi realizati in a zona induve a stazione da esse situata in u locu İplik Pazarı serà stabilita. U nostru prughjettu di telecabina, chì serà di mille 100 metri di lunghezza, hè attualmente in attesa. Perchè avemu firmatu i travaglii per via di i resti in a zona induve a stazione serà custruita, chì hè stata truvata durante i scavi è induve si trova un mosaicu assai particulari. In fatti, u prugettu duvia esse finitu 2 anni fà. E ruine storiche truvate quì anu più incurunatu u prughjettu di a funivia. Attualmente aspettemu l'appruvazioni di u Cunsigliu Regiunale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale per custruisce quì un museu. Se u nostru prughjettu hè appruvatu, faremu l'offerta. Vulemu finisce u travagliu di a funivia quist'annu. Cù u museu, l'impurtanza di u funiculu hè ancu più crescente. Quelli chì andaranu à a muntagna Habib-i Neccar in funivia visitanu prima u nostru museu è poi cullà. disse.
Sottulineendu chì preparanu alcune sorprese nantu à u Monti Habib-i Neccar, Savaş hà dichjaratu chì ci saranu sale d'esposizione quì, induve a ghjente pò rilassate, passà un bonu tempu è visità l'esibizioni dopu avè vistu a cità da una vista d'uccello.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*