A metro di Çekmeköy serà finita in 38 mesi, un record serà battutu

A metro di Çekmeköy serà finita in 38 mesi, un record serà battutu: u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà assistitu à a cerimonia di apertura di massa è di inaugurazione in Çekmeköy. Kadir Topbaş hà dichjaratu chì u Metro Çekmeköy serà finitu in 38 mesi è questu hè un record.
Kadir Topbaş, u sindaco espertu di Istanbul, chì cuntinua a so campagna elettorale senza interruzzione, hà assistitu à a cerimonia di apertura di massa è di inaugurazione in Çekmeköy. U sindaco di Çekmeköy Ahmet Poyraz hà assistitu ancu à a ceremonia di apertura. Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dichjaratu chì u mondu fighjulava Istanbul è hà dettu: "In u passatu, si diceva chì applichemu targhe singole è doppie in Istanbul, seria una soluzione à a contaminazione di l'aria. Ancu s'ellu ci sò 3 milioni di veiculi oghje, ùn ne parlemu micca. Questu hè statu implementatu in Parigi. Certi dicenu "Faraghju Parigi, Faraghju Istanbul". A contaminazione di l'aria hè à u so piccu in Parigi. "Semu una nazione chì hà amparatu a civiltà à u mondu", disse.
Ricordendu chì dicenu "Metro in ogni locu, metro in ogni locu", Topbaş hà dettu: "Avemu stabilitu un scopu di 38 mesi per a linea Üsküdar-Çekmeköy-Taşdelen. Record mundiale. I metro in u mondu sò custruiti da u statu. Hè l'unicu in u mondu in questa scala. Ùn ci hè un altru cumuni chì crea rete di metro cù sta densità da u so propiu budgetu. Ch'elli ci dumandanu quandu dà esempi da u mondu sanu. Li diceremu a verità. Esaminemu cumu si sviluppa u mondu è cumu sò e cità in e nostre riunioni quì. Aghju inspeccionatu tutti, da u centru di cuntrollu di u trafficu di Tokyo à u centru di cuntrollu di u trafficu di Corea è u centru di cuntrollu di u trafficu di Berlinu. Sò venutu à una idea. Hè ciò chì facemu cù l'eccitazione di seguità mudelli mundiali per serve sta cità, sviluppenduli è applicàli à Istanbul. U centru di cuntrollu di u trafficu di Istanbul hè u numeru unu in u mondu. Avemu da esse u numeru unu in tuttu. "Avemu bisognu di travaglià dura per cumpensà ciò chì avemu persu", disse.
Dichjarà chì l'investimenti in Çekmeköy cuntinueghjanu, Topbaş hà dettu: "A linea di metro serà finita in 2015. Quelli chì venenu da Şile puderanu accede à Istanbul per trasferimentu. L'arrivu di u metro à Çekmeköy ùn hè micca solu per ghjunghje à Taksim, Kartal è l'aeroportu. Significa andà in Marmaray è trasfiriri à u trenu d'alta veloce, Ankara, u Far East, Londra è l'Europa. Puderete accede à u mondu da una stazione in Çekmeköy. "Questa hè a civilizazione, questu hè u serviziu", disse.
Dicendu chì u futuru serà diversu, Topbaş hà dettu: "Çekmeköy serà diversu. U puntu chì Turchia hà ghjuntu ùn pò esse paragunatu à u passatu. Facemu investimenti cuntinui. "Ùn duvemu nunda à u statu, avemu soldi in a sicura", disse.
Kadir Topbaş hà dopu apertu u "Arrangement Square Çekmeköy, u Centru Sociale è Culturale Alemdağ è u Parcu Nisan Tepe", chì sò stati cumpletati. I fundamenti di u palazzu di nozze è u mercatu coperto sò stati posti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*