Bursaray hà 4 stazioni più

Bursaray hà 4 stazioni più: I primi 4 stazioni di a linea Bursaray Kestel, chì cunnetta l'est di a cità à l'ouest di a cità cù u trasportu ferroviariu in Bursa, sò stati messi in serviziu cù una cerimonia.
I travaglii di trasportu ferroviariu per Kestel, chì hè stata custruita in Bursa per un bellu pezzu, sò ghjunti à a fine. U scopu di unisce l'est è l'ouest di a cità, a municipalità metropolitana di Bursa hà aghjustatu 4 stazioni più à u trasportu ferroviariu pochi ghjorni prima di l'elezzioni lucali.
Stazioni di metro, di quali teste di guida sò state realizate in i ghjorni passati, sò diventate operative oghje cù a participazione di u Vice Primu Ministru Bülent Arınç. In u trasportu ferroviariu, i citadini chì sò stati in Arabayatağı finu à avà puderanu andà à Otosansit in metro, cù a nova linea chì entra in ghjocu. Cusì, l'Università Mimar Sinan-Orhangazi, Hacıvat, Şirinevler è Otosansit Stations in u latu est di a cità sò state aghjunte à a reta di trasportu ininterrotta.
"Bursa hà digià passatu Istanbul è Ankara"
U Vice Primu Ministru Bülent Arınç hà dettu chì l'investimenti publichi in ogni campu, da l'educazione à a salute, cuntinueghjanu senza diminuzione in Bursa è u so investimentu in Bursa s'avvicina à 12 quadrilioni. Dichjarà chì Bursa hè una cità degna di tutti i servizii, Arınç hà dettu: "U nostru duvere hè di serve. U guvernu in carica hè un guvernu servitore. Cù questu, avemu u sustegnu di u nostru populu, è damu assai in ritornu. A nostra testa hè alta, a nostra fronte hè aperta. Avemu travagliatu ghjornu è notte per dà più di 50 per centu di u ghjocu. Chì Allah apre u nostru modu è a nostra furtuna.
Arınç hà dettu dopu: "U nostru presidente hè bravu è successu in u trasportu urbanu. Pruva chì hà ragiò annantu à tuttu ciò chì tutti sneak, dice "Questu ùn hè micca pussibule", è scuse. Quessi sò grandi travaglii di 25-30 milioni ognunu. Ci era e municipalità chì ùn pudianu spende 10 o 20 per centu di questu per l'investimentu. Aspittavanu tuttu da u statu. U nostru presidente usa bè e risorse pubbliche è pruduce investimenti. Utilizà e pussibulità cù a massima efficienza. I travagliadori, i persone onesti duveranu esse ricumpinsati. Se valore u valore, quelli persone facenu un travagliu più successu. Continuanu à esse degne di a vostra fiducia. Felicita u sindaco di a municipalità metropolitana è a so squadra per avè purtatu un tali serviziu à l'est di a cità ".
U guvernatore di Bursa, Münir Karaloğlu, hà ricurdatu chì anu pusatu i fundamenti di l'Ospedale Statale Orhangazi di 75 letti in a mattina, è chì dopu à questa apertura, apreranu l'Hospital Statale di u Distrettu di Keles è u più grande gimnasio di Bursa in Nilüfer cù 7 mila sale di sport di 500 posti, è hè assai fruttìvule per Bursa. Ellu disse chì hè accadutu un ghjornu. Karaloğlu hà dettu: "I sistemi ferroviari sò i più muderni, cuntempurani è purteremu a maiò parte di i passageri in una volta. U centru è u punente di a cità è u distrittu Emek sò stati integrati cù u sistema ferroviariu. Ci era prublemi à u latu est. A nostra municipalità metropolitana risolve stu prublema oghje, è avà i nostri citadini chì vivenu in Kestel è Gürsu anu l'uppurtunità di ghjunghje à u nostru spitali universitariu senza interruzzione. Vogliu ringrazià u nostru presidente è i so culleghi per stu serviziu impurtante ".
Dicendu chì a linea Bursaray Kestel hè un prughjettu speciale chì hà cambiatu cumplettamente a faccia di a strada di Ankara cù a custruzzione di novi junctions è ponti, guardrails è illuminazione, oltre a produzzione di un sistema ferroviariu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu: "Cù stu prughjettu, a qualità. hè ghjuntu à u livante di a cità. Attualmente, mettemu in serviziu e nostre 4 stazioni. A settimana prossima, cumissioniremu duie altre stazioni è ghjunghjemu à Kestel Junction. Cù sti novi stazioni, a nostra capacità di passageru di ogni ghjornu hà righjuntu 350 mila. Quandu duppiemu prima è triplicate a frequenza di i voli, serve 3 milione di passageri ogni ghjornu. Cù stu investimentu, chì hà custatu 1 milioni di TL inseme à produzzione ambientale, aghjustemu 120 chilometri à a reta di u sistema ferroviariu, chì era 22 chilometri prima di noi. Fortunatamente, avemu ghjuntu à Kestel nantu à u sistema ferroviariu, chì a ghjente ùn hà micca cridutu quandu avemu dettu. Hà fattu e so dichjarazioni.
Dopu à i discorsi, u Vice Primu Ministru Bülent Arınç, chì hà tagliatu u nastro di apertura à l'entrata di a Stazione Otosansit, hà guidatu u vagone, chì hà fattu u so primu viaghju di passageru inseme cù u presidente Altepe è i membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*