6 Tunnels è 5 Viaducti Saranu Custruiti in Esenköy

6 Tunnels è 5 Viaducti Saranu Custruiti in Esenköy: Cunnettendu u travagliu di a Strada di l'OTAN da a sezione di u Cumandante di a Gendarmeria à a strada di a costa darebbe un colpu seriu à u turismu di a cità. Tuttavia, u sindaco di Esenköy, Özer Kaptan, hà rializatu l'impossibile per via di u so intensu travagliu in Ankara.
Cù l'investimentu di 6 tunnelli è 5 viadutti, chì ancu parechje grande cità ùn ponu permette, a Strada di l'Otan passa per a seccione muntagnosa daretu à a Gendarmeria. Stu prughjettu hà literalmente cambiatu u destinu di Esenköy.
Cunnettendu a Strada di l'OTAN da l'area di u Cumandante di a Gendarmeria à a strada di a costa daria un colpu à u turismu di a cità. Videndu questu, u sindaco di Esenköy hà praticamente distruttu e strade di Ankara per impediscenu questu. U Capitanu, chì scontru cù Ministri è Direttori Generali, hà rializatu ciò chì ancu parechji merri pruvinciali ùn pudianu micca. U sindaco d'Esenköy Özer Kaptan, chì avia a strada di a Strada di l'OTAN disegnata à a sezione muntagnosa daretu à u Cumandante di a Gendarmeria, hà fattu chì u ministeru accettà 70 tunnel è 6 viadutti chì costanu 5 milioni di TL. U Capitanu hà ottinutu l'impussibile è cusì hà cambiatu u destinu di a cità. "S'ellu si tratta di u futuru di a mo cità è di l'interessi di u mo pòpulu, andaraghju à dorme à a porta di i ministri se ne necessariu", disse Kaptan, aghjustendu: "Se sta strada avia passatu per a costa, avaristi. causatu danni irreparabile à u turismu d'estate in a cità. U nostru locu pagheria u prezzu per questu. Ùn pudia micca ignurà questu. U mo populu hà vutatu per mè per difende i so diritti. Per esse degne di a so fiducia, aghju tenutu numerosi riunioni cù ministri è direttori generali in Ankara. Sò statu rifiutatu parechje volte. Dicenu ch'e sognu. Ma aghju spiegatu senza stanca i danni chì questu causaria à a nostra cità. Infine, aghju avutu l'accordu per trasfurmà a strada à a parte di a muntagna è passà per i tunnel. "Possa esse bè per u nostru populu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*