U passaghju pedonale in şemik hè vicinu à u liceu

U passaghju pedonale in Şemikler hè ghjuntu à una fine felice: a municipalità metropolitana di İzmir hà ancu finitu u travagliu di "sospensione di a linea ferroviaria", chì hè a parte più difficiule di u travagliu, in u passaghju pedonale cun "tunnel di 32 metri" in Şemikler.
A municipalità metropolitana di Izmir hà righjuntu u 70 per centu in l'opere di u passaghju pedonale chì hà cuminciatu à custruisce invece di u passaghju à livellu chì era chjusu in Şemikler. In particulare, a sospensjoni di a linea di ferrovia, chì hè stata pruvata à esse dichjarata cum'è "ùn si pò micca fà" è chì era a parte più difficiuli di u travagliu di custruzzione, hè stata realizata cun successu. 160 pile bored è 191 jet grouts (colonne di cimentu) sò stati fatti per sta pruduzzione, chì hè stata realizata da u travagliu dedicatu di e squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dopu à a fine di u prucessu, a pruduzzione di cimentu armatu in tunnel hà iniziatu.
In u scopu di u prugettu, a Municipalità Metropolitana custruirà un passaghju pedonale per cunnetta a strada Erdoğan Akaya, a Moschea Merkez è a strada 6418, chì passa davanti à u mercatu. A larghezza di u passaghju sottu, chì hè previstu per esse custruitu à circa 5 metri sottu terra, serà ancu 6 metri. Un tunnel di 32 metri serà custruitu per u passaghju sottu.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì si riunì cù i residenti di Şemikler, hà scambiatu idee nantu à una soluzione à u prublema stradale in Şemikler. Dopu à a riunione, chì hà participatu da citadini di tutti i stori, cum'è cummercianti, capi di paese è rapprisentanti di l'associazioni, un cunsensu hè statu righjuntu nantu à a custruzzione di un "passaghju pedonale" per Şemikler. U sottupassu, chì faciliterebbe assai u trasportu di a ghjente di u quartiere è rende u centru più attivu, seria pianificatu in modu chì puderia esse dispostu in cunfurmità cù u passaghju di u veiculu in cunfurmità cù e dumande future.
A Municipalità Metropolitana hà fattu i so prughjetti è hà tenutu l'offerta per a prima volta l'8 di nuvembre 2012. U situ hè stata rimessa u 19 dicembre 2012. In ogni casu, per via di a capacità insufficiente di a cumpagnia di u cuntrattu per fà u travagliu, i pruduzzioni ùn puderanu micca esse realizatu à u livellu è u ritmu desideratu. U travagliu hè statu finitu unilateralmente da a Municipalità Metropolitana di Izmir u 02 d'Agostu 2013, quandu a cumpagnia di l'imprenditore ùn hà micca rializatu u travagliu è abbandunò u situ di custruzzione cullendu tutte e so machini è equipaghji. U 22 d'ottobre di u 2013, u travagliu hè statu rinnuvatu cum'è una prucedura di negoziazione in cunfurmità cù u subparagrafu (b) di l'Articulu 4734 di a Legge di l'Acquisti Pùblichi N ° 21, sottu u nome di "Custruzzione di a Custruzzione di u Passu Pedestrianu Şemikler". . L'offerta hè stata attribuita à Barankaya İnşaat Haf. impegnu Acr. Art. Industria alimentaria Tıc.A.Ş. hà vintu l'offerta cù un valore di cuntrattu di 1 milione 75 mila 912 TL è hà iniziatu a produzzione dopu a consegna di u situ u 13 di nuvembre 2013.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*