Prughjettu Samsun Logistics Village Introduttu

Prughjettu Samsun Logistics Village hè statu introduttu: U prughjettu di u paese logisticu, chì serà stabilitu nantu à una zona di 672 mila decares in Samsun, hè statu introduttu à a riunione à a quale hà assistitu u Ministru di a Ghjuventù è u Sport, Akif Çağatay Kılıç.
Parlendu à a riunione tenuta in Samsun Metropolitan Municipality Art Center, u Ministru Çağatay Kılıç hà dettu: "Cumu i guverni di u Partitu AK, producemu travagliu, micca parolle. Facemu ciò chì dicemu. Mettimu in azzione ciò chì dicemu. Dunque, ùn simu micca solu pruduttori di parolle, ma ancu affari di cummerciale. Semu una squadra chì hà prumessu di fà affari in tutte e circustanze, di chjappà è di travaglià ghjornu è notte per fà tuttu ciò chì hè necessariu per u nostru paese per avanzà versu un avvene più prusperu, è per ùn mai frenà à questu puntu. "Questa marcia hà da cuntinuà à marchjà cù sta determinazione, in linea cù a visione è l'istruzzioni datu à noi da u nostru presidente è primu ministru". disse.
U guvernatore di Samsun, Hüseyin Aksoy, spiegò à i participanti ciò chì hè statu fattu da u principiu à u presente di u prugettu, accumpagnatu da un slide show. U guvernatore Aksoy hà nutatu chì u Prughjettu Samsun Logistics Village, chì apre una nova porta per e PMI in Samsun è a so regione per cumpete cù u mondu esternu, serà un esempiu per a Turchia è hà dettu: "Samsun Logistics Village Project hè u 2007u prugramma di sviluppu di a Republica di Turchia chì copre u periodu 2013-9. Hè in piena parallella cù e strategie è i spazii di iniziativa di u Pianu. Stu prughjettu assicurerà un sviluppu regiunale equilibratu riducendu e differenze di sviluppu regiunale è aumentendu a cumpetitività sustenendu u sviluppu policentricu. Inoltre, stu prughjettu coincide cù l'ugettivi di u prugramma à mediu termine di a Republica di Turchia, chì si cuncentra nantu à a migliurà a cumpetizione imprenditoriale, assicurendu u sviluppu regiunale è riducendu l'ineguaglianze. L'approcciu di u centru di sviluppu suciale cuntribuisce à creà impieghi è impedisce a migrazione da e regioni sottosviluppate. In u risultatu, stu prughjettu cuntribuisce à e PMI turche in a regione aumentendu a so cumpetitività rinfurzanu u so valore aghjuntu è a basa di tecnulugia in u settore di distribuzione ".
Dichjarà chì anu u dirittu di riceve una cuncessione di 25 milioni d'euros da i fondi di l'Unione Europea per u prugettu in a prima tappa, Aksoy hà dettu: "Samsun Logistics Village serà stabilitu vicinu à u distrittu di Tekkeköy, à circa 15 chilometri à l'est di u centru di a cità di Samsun. Hè à 20 chilometri da u portu di Samsunport, à 7 chilometri da u portu di Yesilyurt, à 5,6 chilometri da u portu di Toros Gübre è à 10 chilometri da l'aeroportu di Çarşamba. L'autostrada Samsun-Ordu passa 1,8 chilometri à nordu di u paese logisticu. L'autostrada Samsun-Ordu hè a strada principale di cunnessione in a direzione est-ovest è hè ancu a strada principale chì unisce Samsun à Ankara. A linea ferroviaria Samsun-Çarşamba passa esattamente vicinu à Logistics Village. disse.
L'ex Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Suat Kılıç, chì hà assistitu à a riunione, hà datu infurmazioni nantu à l'impurtanza di u prugettu è u valore aghjuntu chì portarà à a regione è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*