U travagliu in béton pressatu cuntinueghja à i passaghji à livellu in Samsun

U travagliu di cimentu stampatu à i passaghji à livellu in Samsun Cuntinueghja: i travaglii di cimentu stampatu, chì anu cuminciatu à i passaghji à livellu nantu à a strada di u Samsun Light Rail System è sò realizati per accelerà u flussu di trafficu assicurendu passaghji più còmode è sicurezza di trafficu, cuntinueghjanu.
In l'opere chì cumincianu a settimana passata è cuntinueghjanu simultaneamente da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Samsun, u travagliu di l'applicazione di cimentu di pressione in i passaghji à livellu di Samsun Light Rail System Atakent Station è Körfez Station hè statu finitu è ​​i passaggi à livellu sò stati aperti à u trafficu. Dopu chì i travaglii sò stati sospesi per un tempu per via di e cundizioni climatichi, i travaglii di l'applicazione di cimentu stampatu sò stati cumpletati è i passaggi à livellu Atakent Station è Körfez Station sò stati aperti à u trafficu di veiculi.
U Sicritariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Mustafa Yurt, hà dettu: "U travagliu nantu à ottu passaggi à livellu nantu à a strada di u Samsun Light Rail System hè finitu. U travagliu nantu à i dui passaghji à livellu più impurtanti, Türkiş è Ömürevleri, sò stati pianificati. I studii sò attualmente sospesi per via di l'esame ÖSYM chì si terrà in u weekend è di e cundizioni climatichi avversi chì avemu ricevutu da a meteorologia. "Avemu scopu di compie i travaglii di livellu in marzu se e cundizioni climatichi sò adattati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*