Samsun: New Buses in Action

L'era di a scatula nera principia nantu à l'autobus Samulas
L'era di a scatula nera principia nantu à l'autobus Samulas

E linee espresse è anellu cumandate da SAMULAŞ, affiliate à a Municipalità Metropolitana di Samsun, cù novi autobus sò stati messi in serviziu.

In più di i 10 autobus express chì cunnessu l'Università Ondokuz Mayıs (OMÜ) à u centru di a cità via Atatürk Boulevard, linee di autobus chì facenu anelli da diversi punti di u distrittu di Atakum è furniscenu trasferimentu gratuitu à u sistema ferroviariu portanu Samsun à u prossimu livellu di trasportu. servizii.

Partendu da u Campus OMÜ Kurupelit, l'autobus espressi di SAMULAŞ si fermanu in uni pochi di punti longu Atatürk Boulevard è poi venenu à l'ultima tappa davanti à u Museu di a Cità. L'autobus Express, chì tornanu da Gar Junction è vanu à l'università nantu à a listessa strada, portanu i passageri di u bigliettu cumpletu per 1,5 TL è i studienti per 1,25 TL.

I funzionari di SAMULAŞ anu dichjaratu chì a congestione eccessiva sperimentata in u sistema ferroviariu diminuirà mentre i citadini si abituanu à e linee espresse, è anu dichjaratu chì u sistema di autobus express hè statu implementatu per a prima volta in u trasportu Samsun.

In a so dichjarazione, i funzionari di SAMULAŞ anu dichjaratu chì u logu "cunigliu" era preferitu nantu à e linee espresse per riferite à u serviziu veloce è saltà e tappe intermedie; Anu dichjaratu chì l'autobus express risponderanu à i standard di u sistema ferroviariu in quantu à a qualità operativa è a mudernità di l'autobus.

Per d 'altra banda, i servizii di ring regulare à u sistema ferroviariu sò cuminciati da diverse regioni di Atakum. I servizii di ring, chì sò furnuti cù autobus moderni di chilometru zero, sò realizati nantu à e linee codificate "R".

R5, chì corre nantu à a strada chì si estende da Yeşilyurt AVM à e case Yayla Konak lungo Nişantaşı Street, permetterà à i residenti di Samsun di ghjunghje à e spiagge di Atakum utilizendu u sistema ferroviariu.

A linea R6 chì parte da a stazione di a municipalità di Atakum è si estende à Balaç è Beypınar, passendu per Cağaloğlu Boulevard, a linea R7 chì collega Kamalı à a stazione Ömürevleri, a linea R8 chì unisce Çamlıyazı è Alanlı à Atakent, è a linea R9 chì cunnessa u situ Demirkent à Yenima permetterà a stazione di Ahalletakum à Itima. i residenti per aduprà u sistema ferroviariu più comodamente è rapidamente.

I residenti di grandi spazii di l'abitazione publica cum'è Pelitköy è Eras è i residenti di u District di Oyumca puderanu ancu ghjunghje à u sistema ferroviariu è à l'università più facilmente, grazia à l'anellu R10 in u novu arrangiamentu.

I passageri chì scendenu da u sistema ferroviariu puderanu aduprà tutti l'anelli da R5 à R10 gratuitamente finu à una ora. I passageri chì ùn utilizanu micca u sistema ferroviariu ponu utilizà l'anelli per 1 TL.

Intantu, i quartieri occidentali di Atakum, cumpresi i quartieri luntanu da a strada Sinop cum'è Taflan, Çatalçam, İncesu, puderanu ancu ghjunghje à u sistema ferroviariu grazia à l'autobus SAMULAŞ codificati R12. A causa di a longa distanza di sta linea, ci saranu differenzi in a tarifa di u prezzu. Tuttavia, i studienti chì scendenu da l'autobus in questa linea puderanu trasfiriri à u sistema ferroviariu gratuitamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*