L'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata posposta

L'apertura di a linea Ankara-Istanbul YHT hè stata posposta: A linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì riducerà u tempu di viaghju nantu à a strada Istanbul-Ankara à 3.5 ore, era prevista per apre stu mese, ma imprevisu. prublemi ritardatu a data di apertura à u 29 di maghju.
A linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì riducerà u tempu di viaghju nantu à a strada Istanbul-Ankara à 3.5 ore, apre u 29 di maghju. Mentre u so viaghju inaugurale era previstu per questu mese, i prublemi imprevisti anu ritardatu a data di lanciamentu à u 29 di maghju. U General Manager di TCDD Süleyman Karaman spiegò chì sta data hè stata posposta per 5 prublemi impurtanti.
Karaman spiegò u primu di sti prublemi cum'è "taglianu i fili di a linea 25 volte". Spieghendu chì una seccione di 1 km hè stata spogliata è rimessa, Karaman hà dettu chì l'avvirtimenti chì anu datu per questu ùn anu micca travagliatu ancu, ma sfurtunatamenti, un citadinu hè mortu mentre tagliava un filu, per via di una corrente elettrica. Karaman spiegò chì dopu à questu incidente, u filu ùn hè statu tagliatu di novu.
Karaman hà spiegatu altri prublemi cusì:
"Alcuni di i tunnel anu avutu prublemi di tremore. Per questu, alcune misure anu da esse pigliatu. Inoltre, ci sò stati prublemi cù u sistema di signale. Un altru prublema hè chì e prucedure burocratiche derivanti da a legislazione allargò u tempu in a seccione di a linea fatta cù i fondi di l'UE. U prublema più impurtante chì avemu avutu durante u passatu Eskişehir. Avemu fattu u passaghju di Eskişehir sottu a cità. Vogliu dì, avemu passatu sottu à sta cità da un capu à l'altru. Questu era più difficiule di ciò chì pensavamu è ritardava l'apertura di a linea. Dopu chì i test drive sò finiti, avemu da cumincià à trasportà i passageri. Avemu a pianificazione per u 29 di maghju. Ma dì sta data hè ancu un risicu per noi. Si dice chì, s'ellu ùn si ritrova più tardi, perchè ùn hà micca righjuntu ?
"Còrdova nativa" ci spinge duramente
Süleyman Karaman hà dettu chì a traversata di Eskişehir hè più difficiuli di u Marmaray, hà fattu a seguente valutazione: "A traversata di Eskişehir hà messu assai pressione annantu à noi. Per a prima volta, una linea di ferrovia passava sottu à una cità. Ci hè unu in Cordoba in u mondu. Hè per quessa chì ùn pudemu micca apre in marzu ".
Ci sarà una partenza ogni 15 minuti
SÜLEYMAN Karaman hà enfatizatu chì a linea costarà 4 miliardi di dollari, 2 miliardi di dollari di quale hè creditu. Cunnettendu a linea à Marmaray in 2015 HalkalıKaraman hà dettu chì ghjunghjerà in Turchia è hà dettu: "In a prima tappa, ci saranu 16 voli ogni ghjornu. Dopu avè cunnessu à Marmaray, ci sarà un viaghju ogni 15 minuti o meza ora ". Spieghendu chì anu realizatu un sondaghju nantu à i prezzi di u bigliettu Karaman, disse: "Avemu dumandatu à u citadinu," Quante lire preferite YHT ? S'ellu hè 50 lire, tutti dicenu: "Avaremu". Ellu dichjara chì s'ellu hà 80 lire, preferirà 80 per centu. S'ellu hè 100 lire, u numeru diminuisce ancu di più. Li valuteremu è determineremu u prezzu di u bigliettu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*