L'eleganza di e donne in Antalya Rail System

Eleganza Femminile in u Sistema Ferroviariu di Antalya: E donne chì travaglianu cum'è dispatchers in u Sistema Ferroviario di Antalya trasportanu in modu sicuru millaie di persone à ghjornu nantu à i tramvii. Unu di i dispatchers femminili ùn sudava micca: "Conduce un veiculu di 35 metri di lunghezza è 67 tunnellate. ùn hè micca per ogni omu bravu, ma e donne ponu ancu fà sta professione, tuttu pò esse fattu cun determinazione ".
E donne chì travaglianu cum'è dispatchers in u Sistema Ferroviariu Antalya (ANTRAY) sò fieri di trasportà in modu sicuru migliaia di persone à ghjornu nantu à i binari di ferru.
Mentre chì 35 di e 5 persone chì si trovanu nantu à u sediu di u trenu di i rails di ferru sò donne, a manu di una donna aghjunghje l'eleganza à i tramvii, chì sò circa 35 metri di lunghezza è pesanu 75 tunnellate. I cavalieri femminili chì cumincianu à travaglià prima di a matina ponu solu lascià a cabina di trenu chì entranu durante i tempi di pausa durante u ghjornu.
Dichjarà chì l'usu di u tram hà e so difficultà è esige assai attenzione, e donne di u paese dominanu e ferrovie cù u veiculu chì utilizanu. Riassuntu e difficultà di a so professione cù e parolle "Micca ogni omu bravu vale a pena", e donne dichjaranu chì sò prufondamente impegnati in a so professione.
Pınar Terlemez, una di e donne Vatman, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì dopu avè vistu l'annunziu di a municipalità, hà decisu di candidà cù u sustegnu di a so famiglia è l'amichi, è hà amatu a so professione.
Dichjarà chì hà pigliatu u navetta à 04.40, hè ghjuntu à u so postu di travagliu à 05.15, pigliò e chjavi di i so veiculi da u Centru di cuntrollu di u trafficu è hà cuminciatu à travaglià, Terlemez hà dettu: "U nostru primu veiculu principia à 05.30. "I tramvii dopu sò 20 minuti l'una di l'altra ... 11 tramvii passanu per ghjornu", disse.
Spieghendu chì i tramvii vanu da a fermata di Fatih à a fermata di Meydan, Terlemez hà dichjaratu chì i treni cambianu e so cabine à a fermata di Meydan è tornanu, è a linea hè di 11 chilometri.
Dichjarà chì travaglianu circa 7,5 ore à ghjornu è chì anu pause di 30 minuti per i pasti è i bisogni, Terlemez hà dettu: "Viaghju circa 120-130 chilometri à ghjornu. "Certi ghjorni travagliammu da 09.00:20.00 à XNUMX:XNUMX cum'è una copia di salvezza", disse.
"Micca tutti a tazza di tè"
Terlemez spiegò chì ci sò persone chì vedenu esse un ufficiale militare cum'è una professione assai simplice, ma questu travagliu ùn hè micca faciule perchè hè à tempu stancu è richiede attenzione, è hà dettu:
"Per guidà un veiculu di 35 metri di lunghezza è 67 tunnellate ùn hè micca per ogni omu bravu, ma e donne ponu ancu fà stu travagliu, tuttu pò esse fattu cù perseveranza. Quandu ci fermamu à e tappe, prestemu assai attenzione à u risicu di i passageri chì si stancanu. U cuntrullemu da 12 camere situate à l'internu è fora di u tram. In più, hè un mistieru chì richiede attenzione perchè ci hè troppu spaziu apertu nantu à a linea è ci sò troppu pedoni, biciclette, muturi è veiculi nantu à a linea ".
Enfatizendu chì i citadini sò curiosi di ciò chì succede in a cabina di u trenu, chì ùn hè micca nurmalmente vistu da parechje persone, è cumu u tram va è si ferma, Terlemez hà dettu chì u tram ùn hà micca un volante cum'è i veiculi normali, va avanti. spinghjendu a leva à manca, è frena quandu hè tiratu in daretu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*