Quandu serà finita a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars

Quandu a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà cumpletata: a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà aperta in a seconda mità di u 2015 "
- Ministru di i trasporti di l'Azerbaijan Mammadov:
- "À a fine di u 2014, faremu teste nantu à a strada finu à a fruntiera turca. In a seconda mità di u 2015, a ferrovia cumminciarà u so funziunamentu cumpletu ".
- Ministru georgianu di l'Ecunumia è u Sviluppu Sostenibile Kvirikashvili:
- "Georgia farà tuttu ciò chì hè necessariu per finisce i travaglii à tempu"
U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Ziya Mammadov hà dichjaratu chì a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK) cumminciarà à operare in a seconda mità di u 2015.
A riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Bilaterale di u Prughjettu Ferroviariu BTK Azerbaijan è Georgia hè stata in Baku.
U Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Ziya Mammadov, u Ministru di l'Ecunumia è u Sviluppu Sostenibile Georgi Kvirikashvili è i funzionari pertinenti di i dui paesi anu assistitu à a riunione, chì era chjusa à a stampa.
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à a riunione, Ziya Mammadov hà nutatu chì anu discututu i prublemi ligati à a realizazione di u prugettu è u budget di questu annu in a riunione.
Dichjarà chì u prugettu cuntinueghja cum'è previstu, Mammadov hà dettu: "Eseguiremu teste nantu à a strada finu à a fruntiera turca à a fine di u 2014. In a seconda mità di u 2015, a ferrovia hà da principià u so funziunamentu cumpletu. Da u latu turcu, u travagliu cuntinueghja à piena velocità. U nostru prublema più grande era legatu à a custruzzione di u tunnel di 400 metri nantu à a fruntiera Turchia-Georgia. U travagliu cuntinueghja quì, è a maiò parte di u travagliu hè stata finita. A custruzzione di u tunnel serà finita da l'estiu di u 2015 ", disse.
- "Georgia farà tuttu ciò chì hè necessariu per finisce i travaglii à tempu"
U Ministru georgianu Kvirikashvili hà ancu dichjaratu chì u prughjettu di a ferrovia BTK hà da principià à operare in 2015, enfatizendu chì i prublemi di espropriazione di a terra nantu à a strada sò ancu stati risolti è i travaglii cuntinueghjanu cum'è previstu.
Attenti à l'impurtanza strategica di u prugettu per a Turchia, l'Azerbaijan è a Georgia, Kvirikashvili hà dettu: "Stu prughjettu rinfurzà u vicinatu, l'amicizia è e relazioni cummerciale trà i nostri paesi. Ci hè un grande interessu in u prugettu da i paesi di l'Asia Centrale è a Cina. Sò sicuru chì BTK serà un prughjettu successu. Cum'è Georgia, faremu tuttu ciò chì hè necessariu per finisce i travaglii à tempu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*