U primu trenu hè ghjuntu in Sivas in Boron Export in Cina

U primu trenu in l'esportazione di boru à Cine ghjunse à Sivas
U primu trenu in l'esportazione di boru à Cine ghjunse à Sivas

U primu trenu chì partendu da Ankara per l'esportazione di boru da a Turchia à a Cina hè ghjuntu à a Stazione Bostankaya in u Distrettu Ulaş di Sivas versu 06.00:20. U trenu cuntinueghja a so strada dopu una pausa di XNUMX minuti.

A minera di boru, chì serà esportata in Cina via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars da a Direzzione Generale di l'Eti Mine Works, hè custituita da 42 containeri. U trenu chì ghjunghjerà in Cina viaghja 7 chilometri è passà 792 cuntinenti, 2 mari è 2 paesi è trasmette a so carica in Cina in 5 ghjorni. U trenu ghjunghjerà à a cità chinesa di Xi'an via a strada Ankara-Sivas-Kars in Turchia, è a traversata Georgia-Azerbaijan-Mar Caspio è Kazakhstan in paesi stranieri.

U trenu chì ghjunghjerà in Cina viaghja 7 chilometri è passà 792 cuntinenti, 2 mari è 2 paesi è trasmette a so carica in Cina in 5 ghjorni.

Per d 'altra banda, u primu trenu d'esportazione di bloccu da Turchia à Russia ghjunse à Sivas cù 15 vagoni. U trenu, chì parte da Ankara, passerà per Georgia-Azerbaijan è viaghja circa 4 km à Vorsino (Mosca), a destinazione in a Federazione Russa, in 650 ghjorni. U trenu cuntinueghja a so strada dopu à u cambiamentu di locomotiva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*