BTS: Ùn hè micca un accidente à un passaghju à livellu, hè un omicidiu

BTS: Ùn hè micca un accidentu à u passaghju à livellu, hè un omicidiu. U Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS) hà ricurdatu chì 10 persone anu persu a vita è 4 persone sò state ferite in u risultatu di a scontru di u trenu di passageri cù u minibus chì portava i travagliadori. à u livellu trà Adana è Mersin, è hà dichjaratu chì ciò chì hè accadutu ùn era micca un accidente, ma un omicidiu.
In a dichjarazione fatta da BTS, hè statu nutatu chì i travaglii di privatizazione realizati sottu u nome di ristrutturazione invitanu à accidenti fatali. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a linea ferroviaria Mersin-Adana, induve l'accidentu hè accadutu, hè di 68 chilometri è ci sò un totale di 31 passaggi à livellu in questa linea, è e seguenti dichjarazioni sò state incluse:
"A velocità di i treni chì viaghjanu trà Adana è Mersin hè di 120 chilometri à l'ora. Questu significa chì ogni trenu passa una media di 1 passaghju à livellu ogni 1 minutu. Takayudat, in quale a velocità di i treni hè determinata, ùn pò micca esse appiicata nantu à una tale linea. Tali accidenti gravi sò sempre accaduti nantu à a seccione di a linea ferroviaria trà Adana è Mersin. In ogni casu, hè statu osservatu chì a gestione TCDD ùn hà micca pigliatu alcuna misura seria per prevene tali accidenti in u cursu di u tempu.
Per prevene tali accidenti, tutti i passaggi chì attualmente operanu cum'è barriere automatiche duveranu esse custruiti cum'è passaggi sotterranei o soprapassaggi per interrompe a so cunnessione cù a ferrovia. In i casi induve hè impussibile di custruisce un passaghju sotterraneo o sopra, i passaghji duveranu esse trasfurmati in un passaghju à livellu cù guardiani è barriere. Inoltre, u prughjettu di signalazione, chì hè in custruzzione, deve esse rivedutu è i passaggi automatichi di u nivellu di barriera in u prugettu deve esse abbandunatu è custruitu cum'è un passaghju sottu o sopra in una manera chì taglia a so cunnessione cù a ferrovia. Esprimemu quì una volta di più chì ancu s'ellu ci hè una diminuzione di u numeru di passaghji à livellu pigliati da l'amministrazione di TCDD, questu hè insufficiente ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*