Scià nantu à erba sintetica artificiale

Divertimentu di Sciu nantu à Erba Sintetica Artificiale: L'allenamenti cuminciati nantu à a pista di sci sintetica artificiale custruita da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep.

Instructori stranieri travaglianu à a facilità, chì hè stata aperta in Erikçe Urban Forests è hè u più grande centru di sci sinteticu in Turchia. In u centru, induve ci sò 10 piste cù una lunghezza di 165 è 200 metri nantu à una zona di 2 mila metri quadrati, ci hè ancu una pista di furmazione è tubing di 35 metri.

Bülent Özkeçeci, presidente di u Cunsigliu di Erikçe Ski Center, hà dettu chì, grazia à a facilità, hè pussibule di ski in a cità per 12 mesi.

Apuntendu chì u sportu è l'intrattenimentu pò esse fattu inseme cù a natura, Özkeçeci hà dettu chì i skiers prufessiunali è amatori ponu benefiziu di u centru.

Nutendu chì a furmazione hè stata data da prufessiunali stranieri, Özkeçeci hà dettu: "U prughjettu di u centru hè statu preparatu basatu annantu à e strutture più moderne in Europa. 1 persone ponu scià à u stessu tempu nantu à e piste in a nostra facilità, chì hè pensata per benefiziu 200 milione di persone annu.