Un centru logisticu serà stabilitu in Bursa

Un centru logisticu serà stabilitu in Bursa: u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (BTSO) di Bursa, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì quasi ùn usanu micca a strada marittima in una regione induve l'industria hè cusì sviluppata, è hà dettu: "Avemu da stabilisce una logistica. centru chì hà da travaglià integratu cù i porti di a nostra regione u più prestu pussibule ".
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da BTSO, "Bursa Logistics Center Project Meeting" hè stata tenuta in l'edificiu di serviziu di BTSO. In u so discorsu quì, Burkay hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu u so travagliu in linea cù i scopi di u 100 anniversariu di a Republica.
Enfatizendu chì ci sò carenze di l'infrastruttura fisica in l'industria, u cummerciu è l'esportazioni, Burkay hà nutatu chì queste carenze anu da esse eliminate u più prestu pussibule, è chì u trasportu hè principalmente realizatu per mare in i paesi 10 cù u più altu cummerciu esteru.
Burkay, ricurdendu chì u cummerciu esteru di Bursa hè principalmente utilizatu da a strada, hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu prublemi seri in questu sensu sia in Turchia sia in Bursa. In una regione induve l'industria hè cusì sviluppata, ùn avemu quasi micca aduprà a strada marittima. "Avemu da stabilisce un centru logisticu chì travaglià integratu cù i porti in a nostra regione u più prestu pussibule", disse.
Ricordendu chì un scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari hè statu stabilitu per u 75 in Bursa, Burkay hà dettu: "Parlemu di un sistema chì gestionerà 145 miliardi di dollari di cummerciu esteru. Avemu da preparà bè u pianu di ghjocu. "Avemu bisognu di sceglie un tali puntu per u paese di logistica chì deve esse in un puntu chì pò alimenta è purtate i prossimi 15-20 anni cù prughjetti da esse realizatu in ogni campu", disse.
U vice-guvernatore Ahmet Hamdi Usta hà dichjaratu chì volenu chì u "Prughjettu di u Village Logisticu" sia implementatu u più prestu pussibule è chì serà integratu cù i prughjetti di treni d'alta velocità è autostrada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*