U metro di Çayyolu hè apertu ma !

A metro di Çayyolu hè stata aperta, ma: Vulemu ringrazià u Ministeru di i Trasporti per avè purtatu un novu metro in Ankara. Ùn hè micca pussibule di vulè u listessu per a Municipalità Metropolitana. Ùn hà ancu furnitu servizii di superficia chì assisteranu u metro. Sindaco Metropolitanu è Cunsigliu Municipale; S'elli avianu implementatu i suggerimenti elencati quì sottu, invece di avè custruite porte è turri à l'entrate di Ankara, avarianu cuntribuitu à a custruzzione è l'usu di u metro. Vale à dì:
I parcheggi multipiani duveranu esse custruitu intornu à e fermate di metro. Sta sentenza hè stata detta da u Primu Ministru in a ceremonia di apertura di u metro di Xinjiang.
Un accessu faciule à u metro pò esse furnitu da furnisce servizii di autobus trà e fermate di metro è e zone residenziali circundante.
Ci sò 4 università nantu à a linea di metro Çayyolu. (METU-Hacettepe-Bilkent-Başkent) I servizii di autobus duveranu esse furniti da e fermate universitarie di u metro à u campus universitariu.
I sacchetti induve e vitture è l'autobus si fermanu duveranu esse custruiti nantu à a strada à e fermate intermedie di u metro. In u so statu attuale, postu chì ùn ci sò micca spazii d'arrestu è d'attesa, i veiculi si fermanu nantu à a strada è in intersezioni, ostruendu u flussu di trafficu.
Una stazione di taxi deve esse custruitu vicinu à stazioni di metro. I parchi induve i taxi ponu aspittà deve esse creati. I taxi ùn devenu micca parcheghjanu nantu à a strada esistente.

Fonte: Sinan ORHON-Architettu, Çayyolu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*