I Disabili Serveranu à u Metro Underpass

I Disabili Serveranu à u Metro Underpass: Adana Metropolitan Municipality hà attribuitu u Underpass Pedestrian Istiklal Metro Stop, chì hè statu inattivu per un bellu pezzu, à a Branch Adana di l'Associazione Turca di Disabili (TSD) per attività di furmazione è serviziu.

Istiklal Metro Station Underpass, chì hè accessibile da 400 ascensori disabili da i dui lati di l'autostrada D-2, hà 3 camere è hè prutettu da 2 guardiani di sicurità, hè stata attribuita à l'usu di TSD per 3 anni per attività di furmazione è serviziu. Dichjarà chì a municipalità di Seyhan rinnuverà l'area inattiva di circa 250 metri quadrati attribuita à elli, u presidente di a filiale di TSD Adana, Halis Kassap, hà spiegatu chì dopu à l'accordu, l'area serà una zona di educazione, recreazione è socializazione per i disabili.

"Avemu furnitu varii furmazioni à 2mila 480 persone"
Spieghendu chì, cum'è un'associu, anu furnitu diversi furmazioni à 2003 persone da 2, Halis Kassap hà nutatu chì almenu a mità di e persone chì anu ricivutu sti furmazioni sò oghji travagliendu in travaglii serii. Dichjarà chì furnenu furmazione cum'è a contabilità computerizzata, l'operatore, u web design, u software di l'uffiziu è i prucessi di seguimentu di tribunale per assicurà l'impiegazione di e persone disabili, Kassap hà dettu: "In u passatu, i disabili andavanu à l'impiegatori è dumandanu:" Chì avete qualificazioni ? Si sò chjappi quandu anu scontru sta quistione. "Ora vanu educati, mostranu chì ponu fà u travagliu è uttene u travagliu", disse.

"Usemu i nostri diritti per criticà è apprezzà"
Enfatizendu chì ùn ci sarà micca un prublema di accessibilità, Kassap hà dettu chì e persone disabili ponu vene in a regione cù un veiculu unicu o direttamente in metro. "Usemu i nostri diritti di critica è apprezzazione in modu ghjustu à tutti", disse Kassap è hà cuntinuatu cusì:
"L'amministratori lucali sò digià richiesti da a lege per cumpiendu u so duvere di" Accessibilità è Reachability ". Useremu i nostri diritti discrezionali per Seyhan è i nostri Sindaci di a Municipalità Metropolitana. Anu furnitu un serviziu assai seriu è l'invitaremu tutti dui à l'apertura dopu chì l'arrangiamenti sò finiti. Prima di ghjunghjimu quì, a ghjente avia paura di vene quì, ma quandu avemu stallatu quì, tutti puderanu entre è surtite in modu sicuru. "Usemu un locu inattivu, è questu tornerà à i disabili cum'è educazione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*