L'usu di u "radar di u muru" salvatore hè diventatu generalizatu

"STM Behind-the-Wall Radar (DAR)", chì hè statu sviluppatu da STM cù risorse naziunali è hà permessu a salvezza di più di 6 citadini da sottu à e macerie durante i Terremoti di u 50 di ferraghju, hà iniziatu u so duvere in Erzincan, dopu à a Denizli Metropolitana. Dipartimentu di u focu.

STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc., chì hà sviluppatu tecnulugii avanzati è suluzioni naziunali in l'industria di difesa turca, cuntinueghja à purtà i sistemi chì hà sviluppatu in u campu di difesa à u campu civile.

STM hà aghjustatu u sistema STM Behind-the-Wall Radar (DAR), sviluppatu per l'usu militari è civile, à l'inventariu di l'Amministrazione Provinciale Speciale Erzincan cù a so cunfigurazione aghjurnata. A furmazione di usu di DAR hè stata data da STM à u persunale chì travaglia in l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Erzincan è hà iniziatu u so duvere cum'è Live Detection Under Debris Radar. Cusì, u sicondu indirizzu di usu civile di DAR diventò Erzincan. E squadre di difesa civile affiliate cù l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Erzincan utilizanu attivamente DAR in operazioni di ricerca è salvezza. U sistema hè intrutu in l'inventariu di Denizli Fire Department in l'ultimi mesi.

U direttore generale di STM, Özgür Güleryüz, hà dettu: "A nostra tecnulugia naziunale, Behind the Wall Radar, chì avemu sviluppatu per permette à e nostre forze di sicurezza di detectà miri in diretta in l'edificiu durante operazioni speciali è aghjunte à l'inventariu di e nostre forze di sicurezza, hà rilevatu u locu di più. più di 50 citadini sottu à e macerie durante u terrimotu chì avemu avutu l'annu passatu è hà permessu u so salvezza. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, dopu à Denizli Fire Department, avemu aghjustatu DAR à l'inventariu di Erzincan, chì si trova in a zona di u terrimotu. "L'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Erzincan puderà prufittà di DAR in i sforzi di ricerca è salvata in disastri cum'è terremoti, avalanche o incendi", disse.

Salvatu più di 50 vite in u terremotu

DAR hè utilizatu per ottene informazioni di locu bidimensionale di elementi di destinazione fissi è in movimentu in spazii chjusi induve l'accessu visuale ùn hè micca pussibule, attraversu i signali Ultra Wide Band (UGB). DAR pò operà in scenarii militari cum'è a salvezza di l'ostaggi, u terrurismu è l'operazioni di sicurezza interna; Pò ancu serve attivamente per scopi civili, cum'è attività di ricerca è salvata dopu à parechji disastri, cum'è terremoti, valanghe è incendi, è a lotta contru u trafficu umanu è u cuntrabandu d'immigranti.

DAR, chì hè stata attivamente utilizata in missioni di ricerca è salvata durante i terremoti di u 6 di ferraghju basatu in Kahramanmaraş, hà determinatu u locu di più di 50 persone sottu à e macerie è hà assicuratu u so salvezza. U sistema pò detect u locu di a criatura sottu à i rubbles da i so movimenti di respirazione, respirazione, movimenti di mani è braccia, è micro-macro movimenti. DAR, chì pesa 6,5 ​​kg, trasmette istantaneamente i segnali RF chì emette à u dispusitivu s'ellu ci hè una cosa vivente daretu à u muru / ostaculu, à una prufundità di 22 metri, è pò determinà quanti metri di prufundità è à quale puntu l'essere vivente. hè. Cuncepitu per esse usatu da una sola persona, u sistema naziunale hà ancu a funzione di esse piazzatu in l'area di destinazione cù l'aiutu di un tripode o arnesi simili è pò esse cuntrullati remotamente cù una tableta. DAR pò operare continuamente per più di 4 ore cù a so tecnulugia di bateria.