Milas sparte l'eccitazione di u Tour ciclistu presidenziale in Turchia

A tappa di Bodrum-Kusadası hè accaduta in u 59u ghjornu di u 5th Presidential Türkiye Cycling Tour. Stu avvenimentu passiunanti, chì parte da Antalya è copre una magnifica strada di 1.188 chilometri, cuntinueghja attraversu e rotte ospitate da Milas.

I cuncurrenti anu passatu per i punti in i cunfini di Milas in u 21 è u 1.188 ghjornu di u 8th Presidential Cycling Tour di Turchia, chì hà iniziatu da Antalya dumenica 28 d'aprile è finisce in Istanbul dumenica 59 d'aprile, dopu à 4 tappe. 5 chilometri.

I cumpetituri chì utilizanu i percorsi Ören, Türkevleri è Gökbel in a tappa Marmaris - Bodrum di u tour in bicicletta; In u stadiu Bodrum - Kuşadası, hà passatu per Koru, Avşar, Kızılağaç, Gürçamlar è Kazıklı, chì si trovanu in i cunfini di Milas.

Dopu chì i cuncurrenti passanu per Milas, u sindaco di Milas Fevzi Topuz hà fattu una breve dichjarazione è hà desideratu successu à i cuncurrenti è hà dettu: "Avemu cumplettamente cumpletu i duveri è e responsabilità di a nostra municipalità in quantu à l'urganizazione di a corsa. Hè una fonte d'orgogliu per noi di presentà à u mondu e bellezze naturali di Milas è i percorsi amichevuli di bicicletta in questu avvenimentu eccitante. Questu avvenimentu, induve u sport è a natura sò in armunia, mette in risaltu ancu a vita sana è a cuscenza ambientale. U viaghju in bicicletta chì passa per diverse rotte di Milas hè ancu assai preziosu in quantu à mostra u putenziale è a ricchezza di u nostru distrittu. In questa occasione, vogliu successu à tutti l'atleti è spergu chì u Tour Ciclista Presidenziale in Turchia serà cunclusu cù successu ". disse.