L'Assemblea Generale DTD si terrà u 5 d'aprile di u 2014

L'Assemblea Generale DTD si terrà u 5 d'aprile 2014: A 5a Assemblea Generale Ordinaria di l'Associazione di Trasportu Ferroviariu si terrà u 05 d'aprile 2014 à 14.00:XNUMX in Istanbul TCDD Fenerbahçe Training and Recreation Facilities.
À propositu di DTD:
Railway Transport Association (DTD) hè stata creata in u 2006 per sviluppà u trasportu ferroviariu, chì hè un tipu di trasportu verde è pulitu, in linea cù i bisogni di l'età è di u paese, è per aumentà a parte di e ferrovie in u tutale di u paese. trasportu.
I nostri membri sò l'impurtanti cumpagnie di Turchia chì realizanu u trasportu ferroviariu naziunale è internaziunale cù i so vagoni o vagoni TCDD, anu facilità di produzzione di vagoni, operanu un portu, è impegnanu in l'industria di mantenimentu è riparazione di vagoni.
Semu in un sforzu di portà u trasportu ferroviariu, chì si distingue cum'è u modu di trasportu di u futuru in u mondu sanu, à u locu chì si merita in u nostru paese.
Travagliemu per espansione è sviluppà u trasportu ferroviariu, chì hà u minimu impattu negativu nantu à a natura paragunatu à l'altri modi di trasportu, in fronte di u riscaldamentu glubale è di e minacce chì pone, chì hè stata in l'agenda in l'ultimi anni.
A rapidità, u trasportu sicuru, essendu ecunomicu è sensibile à l'ambiente, chì si distingue in u mondu globalizatu, anu fattu u trasportu ferroviariu indispensabile. Hè u desideriu cumunu di tutti i nostri membri per aumentà a parte di u trasportu ferroviariu supportendulu, per prevene accidenti di trafficu, per riduce a nostra dipendenza da l'energia straniera, per prutege i benefici di u paese, è per lascià un "mondu pulitu è ​​verde". alle generazioni future".
Cù l'ugettivi generali sopra citati di a nostra associu, ci sforzemu di furmà una forte "urganisazione non governativa" riunendu tutte e cumpagnie chì operanu in u settore ferroviariu è avè relazioni strette cù questu settore sottu un "tettu".
Invitemu tutte e cumpagnie chì participanu à u trasportu ferroviariu à diventà membri di l'"Associazione di Trasporti Ferroviari", a prima è l'unica urganisazione non governativa in u so campu, in questu sforzu induve mettemu micca solu u nostru sforzu, ma ancu u nostru core. U mondu verde chì lasciaremu à i nostri figlioli serà u nostru patrimoniu più preziosu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*