Magazzinu di scavi di Haydarpasa

Magazzinu di scavi di Haydarpaşa: Cum'è sapete, a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa hè stata chjusa l'annu passatu per via di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì riducerà a distanza trà Istanbul è Ankara à 3 ore. L'esterno serà rinnuvatu in cunfurmità cù l'uriginale. Mentre u prughjettu di risturazione era per cumincià, una maghjina interessante hè vinuta da Haydarpaşa u ghjornu precedente ...
A fotografia chì hè ghjunta à a Linea di Lagnanza d'Urgenza hà dimustratu chì l'area induve si trova a Direzzione Logistica TCDD chì opera in a Stazione Haydarpaşa, circa 1 km di lunghezza, 7-8 metri d'altezza hè stata versata... Da induve hè vinutu quandu avete dettu chì u a stazione storica serà restaurata ? A trasfurmazioni di l'internu di a stazione in un magazzinu di scavi, sta contaminazione visuale risultante hè assai disturbante. Hè straziante chì un locu cusì impurtante per Istanbul hè diventatu cusì ".
Infatti, cumu si pò trasfurmà l'internu di a stazione storica in un discarica di scavi ? L'allegazioni volanu. Qualchidunu dicenu chì l'area hè stata affittata à una cumpagnia, certi dicenu chì l'escavazione hè stata scaricata per l'area di riempimentu pianificata in Tuzla. In ogni casu, cum'è aghju amparatu, l'excavazione ammucchiata in a stazione hè stata eliminata da a custruzzione di u metro in a regione. Si dice chì serà cacciatu in pocu tempu. Videmu s'ellu serà cacciatu ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*