Nantu à a ferrovia, l'ochji sò avà nantu à u settore privatu

L'ochji nantu à a ferrovia sò avà in u settore privatu: U regulamentu chì sguasserà u monopoliu di TCDD è permette à u settore privatu di trasportà merchenzie cù a so propria locomotiva hè stata finalmente emessa. Hè previstu chì u settore publicu è privatu investirà 2023 miliardi di dollari da u 150.
A regulazione principale, chì hè stata aspittata dapoi anni, hè ghjunta in a lege di "liberazione", chì eliminà u monopoliu di TCDD nantu à a ferrovia è permette à u settore privatu di pussede una locomotiva. L'investimenti di miliardi, chì sò stati messi in attesa perchè i ditaglii ùn sò micca chjaru, seranu ancu rianimati cù stu regulamentu. Cù a liberalizazione, hè prevista chì u settore publicu è privatu investirà più di 2023 miliardi di dollari in ferrovie finu à u 150.
Sò passati 2 anni da a lege chì hà apertu u trasportu di passageri è di merci nantu à e ferrovie à u settore privatu. Sò stati ancu emessi un regulamentu unicu nantu à l'attribuzione di capacità. TCDD Tasimacilik AS hè stata creata. Tuttavia, i rigulamenti regulatori veri, chì l'industria avia aspittatu per un bellu pezzu, ùn sò micca stati emessi. L'urganisazioni di u settore anu visitatu ripetutamente Ankara è trasmette e so dumande à u ministeru per accelerà u prucessu. Tuttavia, ùn sò micca stati ottenuti risultati. Migliaia di investimenti di vagoni sò stati messi in attesa perchè u regulamentu propiu ùn hè statu emessu. A nutizia ghjunta u 19 d'aostu hà riattivatu u settore. U "Regulamentu di l'Autorizazione di l'Operatore Ferroviariu" di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni TR hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale N ° 29806. Sicondu u regulamentu publicatu, quelli chì volenu trasportà i passageri anu da almenu 6 vagoni è dui locomotive. Quelli chì purtaranu a carica averà una capacità di trasportu di almenu 1.500 tunnellate. Un certificatu d'autorizazione separatu serà ottenutu per ogni settore cummerciale (passaggeri, trasportu di merci, urganizazione, gestione di stazione). I tariffi di documenti varieranu trà 100 mila lire è 25 mila lire.
"Incentive deve esse datu per l'investimenti"
Esprimendu chì u settore privatu hè avà apre a strada per u trasportu ferroviariu naziunale in Turchia, u vicepresidentu di l'Associazione di Trasporti Ferroviari (DTD) Recep Soyak, nutendu chì u "Regolamentu di Autorizazione di Gestione Ferroviaria" hè unu di i reguli basi di liberalizazione in Europa, "U pede davanti à u Ministeru, fora di altri sottu-regulamenti, rigulamenti sò compie. A basa legale più impurtante è finali hè a notificazione di a rete chì TCDD pensa à publicà in April è a tarifa d'accessu à l'infrastruttura per esse determinata quì. I studii nantu à questu sughjettu sò stati cumpletati, e notificazioni sò aspittate. In cunsiderà a cungiuntura ecunomica di u nostru paese, a crescita rapida è l'impieghi largu deve esse creatu dandu l'incentivi necessarii per l'investimentu estensivu in investimenti ferroviari.
I giganti glubali sò in linea per l'investimentu
U fattu chì u monopoliu statale in u trasportu ferroviariu seria abulitu avia incitatu cumpagnie giganti internaziunali. Prima di l'entrata in vigore di a lege, u settore privatu avia iniziatu a preparazione per l'investimentu. Parechje cumpagnie di logistica si preparanu à entre in a ferrovia. Cumpagnia cum'è Deutsche Bahn è Rail Cargo anu pianificatu di trasportà in Turchia cù e so locomotive è vagoni. A cumpagnia americana The Greenbrier Companies, invece, vole stabilisce una fabbrica in Turchia è pruduce mille vagoni annu. U presidente di DTD Özcan Salkaya hà dettu chì ci hè un grande interessu in u settore ferroviariu da Cina, Bulgaria, Pulonia, Italia è Spagna.
10 mila ordini di carri sò pendenti
L'imprese di logistica, chì anu urdinatu millaie di vagoni dopu chì u guvernu hà annunziatu ch'elli principianu u prucessu di liberalizazione in a ferrovia, fermanu a maiò parte di l'ordine per via di a regulazione chì ùn hè micca esce. Kolin, unu di i più grandi ordini cù 600 unità, hà decisu d'aspittà dopu avè urdinatu 100 unità. L'altri cumpagnie chì pensavanu à investisce in questa zona anu firmatu ancu l'investimentu. L'incentivi sò stati ricevuti per 2 investimenti di vagoni, è i regulamenti sò stati previsti per millaie di più. Quandu u regulamentu esce, u numeru di ordini hè previstu di ghjunghje à 150 mila. Arkas, Ekol, Barsan, Omsan, KLN Lojistik è Rayser sò trà e cumpagnie di logistica chì aspettanu in fila per urdinà centinaie di carri. Cù u novu regulamentu, l'ordine di vagoni pendenti seranu rimessi à l'agenda.
"I tariffi per l'usu di l'infrastruttura duveranu ancu esse determinati"
Turgut Erkeskin, presidente di l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu: "In cunsiderà a situazione di u nostru paese, u caratteru di l'industria è e prospettive di u cummerciu è di u sviluppu, u trasportu intermodale hè u più necessariu. è tipu di trasportu impurtante per u nostru paese. Cù u Regolamentu di Trasportu Ferroviariu di novu liberatu, avemu risoltu i rigulamenti di a legislazione, chì sò a seconda di l'infrastruttura è a legislazione, chì sò i dui fattori daretu à u fallimentu di piglià a pusizione chì merita in u sistema. Avà, u settore privatu apre a strada per u trasportu ferroviariu è l'opportunità d'investisce sò furnite. Tuttavia, ùn deve esse scurdatu chì i tariffi di usu di l'infrastruttura ùn sò micca stati determinati. Finu à chì questi sò determinati, ùn pudemu micca aspittà un prugressu ". Erkeskin hà dettu: "Semu di novu affruntatu à un prublema chì ùn pudemu mai capisce cù a publicazione di u regulamentu", disse Erkeskin è hà cuntinuatu: Ancu s'è u criteriu di l'adeguatezza finanziaria pare esse impiegatu, ùn pò micca esse un standard accettabile per misurà l'adeguatezza finanziaria di una sucità cù u documentu di soldi chì paga à u ministeru pertinente. In fatti, i prezzi determinati ùn sò micca cumpatibili cù i prezzi determinati prima per altri tipi di trasportu, hè necessariu un cambiamentu di paradigma seriu à questu puntu. Per d 'altra banda, l'operatori di treni di merci sò tenuti à certificà ch'elli pussede carri cù una capacità di trasportu di carichi di almenu 500 tunnellate è almenu duie locomotive di linea principale cum'è propria o affittata, secondu a capacità scritta nantu à u vagone. Questu hè un standard assai altu è escluderà e imprese mediane cun cunniscenze è capacità in questu campu ".
Almenu 6 vagoni è 2 locomotive per trasportà i passageri
Sicondu u regulamentu, l'operatori di l'infrastruttura ferroviaria è l'operatori di i treni ferroviari è quelli chì operanu cum'è urganizatori, agenti, intermediari, operatori di stazione o stazione in u campu di u trasportu ferroviariu in e fruntiere di u paese riceveranu certificati d'autorizazione da u ministeru. I ducumenti d'autorizazione varieranu secondu u travagliu.
► Certificatu di Autorizazione DA: Quelli chì operanu l'infrastruttura ferroviaria in u paese u riceveranu.
► Certificatu d'Autorizazione DB1: Quelli chì trasportanu i passageri nantu à a reta ferroviaria naziunale u riceveranu.
► Certificatu d'Autorizazione DB2: Quelli chì traspurteranu merchenzie nantu à a reta naziunale a riceveranu.
► Certificatu d'Autorizazione DC: Serà datu à e cumpagnie chì operanu stazione / stazione in lochi diversi da a gestione di l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria.
► Certificatu d'Autorizazione DD: Riceverà cumpagnie chì urganizeranu u trasportu di merci in u campu di u trasportu di merci nantu à a ferrovia per scopi cummerciale.
► Certificatu d'Autorizazione DE: Quelli chì furnisceranu u serviziu di l'agenzia anu da ottene stu documentu. Quelli chì agiranu cum'è brokers travagliaranu per ottene un certificatu d'autorizazione DF. L'imprese chì operanu riceveranu ancu un certificatu d'autorizazione di sicurezza da u ministeru. L'imprese chì facenu affari nantu à a ferrovia travaglià solu cù i veiculi ferroviari registrati. A durata è e cundizioni di rinnuvamentu di i certificati d'autorizazione seranu determinate da u Ministeru. Quelli chì ricevenu un certificatu d'autorizazione di l'operatore di treni di passageri (DB1) avarà almenu 6 vagoni di passageri è 2 locomotive o 2 treni chì ponu tirà sta serie cum'è propiu o affittu. Quelli chì anu un certificatu d'autorizazione di l'operatore di treni di merci (DB2) avarà carri cù una capacità di trasportu di carichi di almenu 1500 tunnellate è almenu 2 locomotive di linea principale cum'è propri o affittati. Una cumpagnia cù un capitale di almenu 1 milione TL per u certificatu d'autorizazione di l'operatore di stazione o stazione, almenu 500 mila TL per u certificatu d'autorizazione di l'urganizatore, è almenu 150 mila TL per l'agenzia è l'intermediazione. Qualificazioni prufessiunali è finanziarii saranu richieste in i documenti d'autorizazione. A durata di i certificati d'autorizazione serà di 10 anni. Questi documenti ùn sò micca trasferibili. In casu di rilevazione di violazioni di u regulamentu, una multa amministrativa di 5 mila TL serà imposta per ogni difettu.
Arkas hà ancu cumprà una locomotiva
Nutendu chì u regulamentu apre a strada per l'investimenti, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione è di u Gruppu di Servizi Logistici di Arkas Holding, Diane Arcas, hà dettu: "A nostra cumpagnia di trasportu ferroviariu Ar-Gü hè diventata a prima cumpagnia in Turchia à riceve l'ECM (Responsabile di mantenimentu). Organizazione) certificatu cum'è operatore di vagone in Aostu. U travagliu nantu à u certificatu EYS (Safety Management System) hè in corso. Avemu una capacità di trasportu di 706 mila tunnellate cù 35 carri in a nostra flotta. Dunque, simu digià cumplettamente eccessivamente u requisitu di capacità. Tuttavia, aspittemu chì a tarifa di l'usu di l'infrastruttura TCDD è i diritti di l'usu di l'energia sò determinate per passà à l'investimentu di locomotiva chì aspittemu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*