Decisione Flash in Azione di IMM per l'annullamentu di Haydarpaşa è Sirkeci Offerte

sursis à l'exécution refusée dans l'affaire Haydarpasa et Vinegarci Gari
sursis à l'exécution refusée dans l'affaire Haydarpasa et Vinegarci Gari

A prima decisione hè stata presa in a causa presentata da e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) per l'annullamentu di l'offerta è a sospensjoni di a so esecuzione, dopu chì sò stati eliminati illegalmente da l'offerta aperta da TCDD per affittà e zone di magazzini di Haydarpaşa è Sirkeci. stazioni. L'11u Tribunale Amministrativu di Istanbul hà rifiutatu a dumanda per i motivi chì e cundizioni per a permanenza di l'esekzione ùn sò micca stati soddisfatti. U tribunale, chì hà accettatu a dumanda di intervenzione di l'IMM in u casu, aspetta avà a decisione principale nantu à l'annullamentu di l'offerta.

SözcüSicondu u rapportu di Özlem Güvemli; "A succursale di l'IBB Kültür A.Ş-ISBAK, chì hà presentatu un'offerta à l'offerta aperta da TCDD u 29 d'ottobre di u 15, per affittà e zone di almacenamento inattive di circa 4 mila metri quadrati in e stazioni storiche di Haydarpaşa è Sirkeci per 2019 anni. esse aduprata in attività culturali è artistiche. -Metro A.Ş-Medya A.Ş. hà presentatu una querela u 21 d'ottobre 2019 cù una dumanda per a permanenza di l'esecuzione è l'annullamentu di l'offerta.

U 11 di ghjennaghju di u 6, a 2020a Corte Amministrativa di Istanbul hà decisu da a parte di u casu in quantu à a dumanda di sospensjoni di l'esecuzione.

In a decisione, in l'articulu 27 di a Legge di Procedura Amministrativa, intitulatu "Stay of Execution", u Cunsigliu di Statu o i tribunali amministrativi, in casu chì i danni irreparable è impussibuli nascenu in casu di una azzione amministrativa è l'azzione amministrativa. hè chjaramente illegale, dopu chì a difesa di l'amministrazione di l'accusatu hè stata ricevuta o u periodu di difesa hè passatu. Hè ricurdatu chì hè statu decisu chì puderanu decide di firmà l'esekzione dandu ghjustificazione.

Quandu u schedariu hè statu esaminatu, hè statu capitu chì e cundizioni stipulati in a lege ùn anu micca cumpiitu inseme, è a dumanda di sughjornu di esicuzzioni hè stata rifiutata.

Aspittendu a decisione principale

U tribunale, rifiutendu a dumanda di permanenza di l'esecuzione, accetta a dumanda di İBB per esse implicata in u casu. A decisione principale di u tribunale in quantu à l'annullamentu di l'offerta hè avà aspittata.

CHI HÈ SUCCESSU?

4 offerte sò state presentate à l'offerta di affittu aperta da TCDD u 2019 d'ottobre 4, mentre chì 2 cumpagnie sò state eliminate; Hezarfen Danışmanlık Limited Şirketi, di proprietà di l'anzianu impiegatu İBB Hüseyin Avni Önder di 33 anni, chì era u direttore generale di a Fundazione Archers finu à pocu tempu fà, è e cumpagnie subsidiarie di IMM Kültür A.Ş-İSBAK-Metro A.Ş- U cunsorziu Medya A.Ş.

In l'offerta, induve TCDD hà determinatu u prezzu di affittu mensile stimatu in 30 mila TL, Hezarfen Danışmanlık hà presentatu un'offerta mensile di 300 mila TL, è u consorziu İBB hà presentatu un'offerta mensile di 100 mila TL. Dopu à l'annunziu di l'offerte, hè statu annunziatu chì i partiti seranu chjamati à negozià in 15 ghjorni, è l'offerta hè stata terminata.

Mentre chì a cumissioni di l'offerta era prevista per invità e parti à negoziate, hè statu revelatu chì l'offerta hè stata tenuta u 18 d'ottobre di u 2019, è hè statu informatu chì IMM hè statu eliminatu in scrittura senza mancu esse invitatu. Hè statu annunziatu chì Hezarfen Danışmanlık, chì hè statu invitatu solu à l'offerta, hà aumentatu a quantità à 350 mila lire è hà vintu l'offerta.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, reagisce assai duramente à u prucessu di licitazione, "Prememu una denuncia penale cù tutti l'avucati di l'IMM u luni. Facemu una denuncia penale quant'è ci sò avucati chì volenu participà à Istanbul. Tutti i nostri avucati andaranu è rivendicà i diritti di 16 milioni di persone ", disse.

Dopu, u 21 d'ottobre di u 2019, u cunsorziu IMM, chì hè statu eliminatu illegale da l'offerta, hà presentatu una demanda d'annullamentu à a Corte Amministrativa Regiunale cù a dumanda di a sosta di l'esecuzione di l'offerta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*