IMM SözcüDa Murat Ongun à Negà l'Allegazione di Metro di u Ministru Turhan

U portavoce di l'Ibb, Murat Ongundan, hà negatu a pretendenza di u metro di u ministru Turhan.
U portavoce di l'Ibb, Murat Ongundan, hà negatu a pretendenza di u metro di u ministru Turhan.

Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) SözcüMurat Ongun hà rispostu à e dichjarazioni di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan nantu à u metro chì ghjunghjerà à l'ospedale di a cità per esse apertu in Başakşehir, Istanbul, nantu à u so contu di rete suciale.

Ongun hà dettu: "Alcuni di i nostri Ministri, IMM è u nostru presidente Ekrem İmamoğlu Ci dispiace di vede chì avete fattu l'abitudine di fà dichjarazioni ingannevoli nantu à sè stessu. Ministru di i Trasporti Mr. "A dichjarazione di Turhan," İmamoğlu hà firmatu u metro chì ghjunghjerà à l'ospedale di a cità per esse apertu in Başakşehir ", ùn hè micca vera", disse.

E dichjarazioni di Ongun nantu à Twitter sò i seguenti: "U prughjettu di a linea di metro Başakşehir-Kayaşehir, a custruzzione chì hà iniziatu in 2017, hè stata fermata da uttrovi 2018 perchè hè stata messa in offerta senza finanziamentu. 9 miliardi di lire hè necessariu per finisce a linea, chì hè solu 1,5 per centu cumpletu.

A causa di l'apertura di l'ospedale di a cità, l'escavazioni per a stazione di fronte à l'uspidale sò state riavviate in aprile 2019, ma a custruzzione ùn pudia esse cuntinuita da l'amministrazione precedente per via di insufficienza finanziaria.

Solu 1 per centu di 25 stazione hè stata custruita. Siccomu u casu, a motivazione di l'infurmazioni ingannevoli chì sò datu à u publicu da un Ministru hè una riflessione.

"I nostri sforzi per informà u publicu in una manera sana è trasparente continueranu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*