Guardie di passaghju à livellu esternalizzate

I guardii di u passaghju di livellu sò stati subcontrattori: Un dettagliu impurtante hè statu attiratu à l'attenzione in u terribili accidentu in Mersin Tonguç Özkan, Adana Branch President of the United Transport Employees Union (BTS), affiliatu à KESK, hà parlatu di l'accidentu in Mersin in. chì 10 persone morse in u risultatu di a scontru di a navetta di u travagliu è u trenu u ghjornu precedente cum'è "I punti induve a ferrovia è l'autostrada ùn sò micca sicuri. U trasportu stradale deve esse furnitu cù passaggi sottu è passaghji. "L'intersezioni di l'autostrade è e ferrovie anu da esse annullate", disse.
Dichjarà chì u passaghju di livellu hà causatu u disastru, u presidente di a succursale di BTS Adana, Özkan, hà dettu chì ci sò 67 punti di passaghju à livellu nantu à a ferrovia Adana-Mersin di 33 km.
Ogni dui chilometri…
Özkan hà dettu: "Ci hè un puntu di passaghju à livellu quasi ogni 2 chilometri. U passaghju in questi punti hè furnitu da traversata automatica o guardia di porta. I passaghji à livellu ùn sò micca sicuri, u trasportu stradale deve esse furnitu cù passaggi sottu è passaghji. "L'accidentu hè accadutu in una zona cun trafficu pesante, l'intersezioni di l'autostrade è e ferrovie anu da esse annullate", disse.
U salariu hè bassu, u tempu hè longu
Özkan hà dichjaratu chì u guardianu di a porta chì era di turnu à u mumentu di l'accidentu travagliava per un subcontractor è hà dettu: "U subcontractor travaglia 12 ore à ghjornu, è u so salariu hè assai bassu. I guardiani di a porta sò numericamente inadegwate è ùn ponu micca affirmà i so diritti. Quand'elli vanu à urganizà, facenu u periculu d'esse sparati. "Travaglianu in cundizioni difficili è u risicu di sbaglià aumenta", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*