Applicazione speciale per i sorditi da Kamil Koç

Applicazione speciale per i sorditi da Kamil Koç: Kamil Koç hà lanciatu una nova applicazione per facilità a vita di i passageri sorditi. In l'applicazione implementata cum'è parte di u sustegnu di u prughjettu We Remove Barriers in Communication di a Federazione Naziunale Turca per i Sordi, i sordi ponu cumprà biglietti è fà riservazioni mandendu un missaghju di testu à u numeru di u call center di Kamil Koç 444 0 562. . L'applicazione hè una prima in l'industria di u trasportu.
Realizà travaglii innovatori per facilità a vita di i passageri disabilità, Kamil Koç hà avà lanciatu una nova applicazione per i passageri cù disabilità auditiva, dopu à u prughjettu Audio Book chì hà realizatu per i passageri visivi. In cunsiderà e difficultà sperimentate da i passageri di l'audizione è di a parolla in l'acquistu di biglietti d'autobus, Kamil Koç hà implementatu u "sistema di cumunicazione via SMS". Cù sta applicazione, chì hè stata incaricata per a prima volta in u settore di u trasportu da Kamil Koç, hè destinata à assicurà a participazione attiva di l'audizione è a parolla in a vita di ogni ghjornu è à offre uguali opportunità.
In u sistema, chì furnisce una grande comodità à i passageri sorditi, e transazzioni cum'è l'acquistu di u bigliettu è a riservazione ponu esse fatte facilmente mandendu un missaghju brevi à a linea di u centru di Kamil Koç à u 444 0 562. In pratica, per cumprà biglietti o riservazioni per ogni puntu chì Kamil Koç ghjunghje, hè abbastanza per i passageri sorditi per scrive a strada chì volenu andà è e so dumande è mandà un SMS à 444 0 562. Kamil Koç realiza a transazzione rispondendu à a dumanda di u passageru cù un SMS chì manda.
U direttore generale di Kamil Koç, Kemal Erdoğan, hà dichjaratu chì i prughjetti chì anu implementatu unu dopu l'altru per i passageri visivi è sorditi migliurà cù u tempu, è u so scopu hè di cuntribuisce à fà a vita di i nostri citadini disabili un pocu più faciule. Kemal Erdogan hà dettu:
"Attacemu una grande impurtanza à facilità a vita di i nostri passageri disabili, chì u numeru supera i 200 mila trà i passageri chì servemu, è à sustene li per piglià un postu più grande in a vita suciale. Cù u scopu di esse un cumpagnu chì adutemu per tutti i nostri passageri, implementemu applicazioni innovatori apprufittannu di l'opportunità offerte da a tecnulugia. Prima di quessa, avemu fattu u prughjettu Audio Book per i nostri passageri cù disabilità visuale, ora facemu a vita di i nostri passageri sorditi più faciule cù u sistema di cumunicazione SMS. Cù questi prughjetti, chì vedemu in u scopu di a rispunsabilità suciali, circhemu di fà una piccula cuntribuzione à facilità a participazione di i nostri citadini disabili in a vita di ogni ghjornu.
Opere di scrittori mundiali nantu à Audiobook è autobus Kamil Koç
Cù u prughjettu di Kamil Koç Audio Book, l'opere di l'autori famosi in u mondu sò presentati à i passageri cù disabilità visuale nantu à i schermi di i so autobus. Finu a data, quasi 1001 audiolibri sò stati proiettati cum'è cuntenutu, da i classici mundiali à 20 Nights Tales, da i puesii selezziunati di Yunus Emre à Mesnevi, da i racconti di i zitelli à u teatru radiu. U cuntenutu hè constantemente aghjurnatu è diversificatu. À u listessu tempu cù u prughjettu, per a prima volta in Turchia, una cumpagnia di trasportu di passageru stradale offre un cuntenutu cuntinuu per i passageri cù disabilità visuale.
Kamil Koç gestisce ancu u "Prughjettu di Lettore Voluntariu Kamil Koç" in partenariatu cù GETEM (Laboratoriu di Tecnulugia è Educazione per Discapacitati Visuali) sottu a direzzione di l'Università Boğaziçi. In u prugettu, l'impiegati di Kamil Koç cantanu volontariamente i libri per i discapacitati visuali è questi libri sò dispunibuli per i disabilità visuali attraversu GETEM.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*