Ceremonia d'apertura di a linea di cunnessione ferroviaria Kemalpaşa OSB

Ceremonia d'apertura di a Linea di Cunnessione Ferroviaria Kemalpaşa OSB: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu chì a linea ferroviaria di 27 chilometri trà Kemalpaşa è Turgutlu è u centru logisticu da esse custruitu in u distrittu farà di Kemalpaşa una vera basa di produzzione, esportazione è centru industriale.
Elvan, in u so discorsu à a ceremonia di apertura di a linea di cunnessione ferroviaria di a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa (OSB), hà dichjaratu chì Turchia hà vantaghji assai impurtanti, soprattuttu in quantu à a so vicinanza à u mercatu globale, ma questi vantaghji ùn sò micca stati valutati abbastanza prima di u I guverni di u Partitu AK.
Elvan hà enfatizatu chì, ancu s'ellu hè statu fattu un certu prugressu in u trasportu stradale, sviluppi significativi ùn puderanu micca esse ottenuti in ferrovia, via marittima è via aerea, è sottu a guida di Binali Yıldırım, chì hà fattu u più longu Ministeru di i Trasporti di Turchia cù u guvernu di u Partitu AK, sviluppi assai impurtanti. sò stati ottenuti in i settori ferroviari, aerei è marittimi. Stu prughjettu ferroviariu è centru logisticu farà di Kemalpaşa una vera basa di produzzione, una basa d'esportazione è un centru industriale. Perchè s'è vo ùn cresce u vostru putere cumpetitiva, s'è vo ùn calà i costi, ùn avete micca una struttura forte.
Affirmando chì a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa hè situata à mezu à e linee di treni Ankara-İzmir è Denizli-Aydin-İzmir, anu cunnessu Kemalpaşa OSB à a linea ferroviaria Ankara-İzmir cù l'apertura d'oghje, Elvan hà dettu chì anu ancu stabilitu l'Aydın-Çine. cunnessione.
Elvan hà dettu chì cunnettaranu Kemalpaşa à Torbalı cù una linea ferroviaria, Elvan hà dettu chì e carichi chì venenu da e rotte Denizli è Aydın venenu ancu à Kemalpaşa, è hà dettu:
"Rafurteremu u nostru centru logisticu cù questu aspettu. Allora chì hè di u nostru centru logisticu? In parechji paesi sviluppati di u mondu, i centri logistichi sò una parte indispensabile di l'industria. Se ùn ci hè micca un centru logisticu in una regione industriale, hè assai difficiule per questa industria di sviluppà in quella regione. Unu hè in quella zona industriale chì serà u vostru centru logisticu. Dui, averete una cunnessione cù u mare. In terzu, sta cunnessione serà per ferrovia, se pussibule. Kemalpaşa averà tutte queste in un annu o dui. Kemalpaşa serà una stella brillanti di İzmir ".
Elvan hà dichjaratu chì u più grande centru logisticu di Turchia hè statu stabilitu in Kemalpaşa nantu à una superficie di 3 milioni di metri quadrati, è chì serà pussibule almacenà più di 300 mila cuntenituri in u centru, chì avarà una zona chjusa di 600 mila. metri quadrati è una zona di almacenamento di 30 mila metri quadrati, "Stu centru serve à tutti l'industriali. Cù sta cunnessione ferroviaria è u centru logisticu, a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa triplicarà in almenu uni pochi d'anni ", disse.
- Halkapınar serà cunnessu à a stazione d'autobus
U Ministru Elvan hà dettu chì furnisceranu una cunnessione ferroviaria à a Baia di Nemrut per via di a linea ferroviaria Menemen-Aliağa, chì i travaglii cunnessi cuntinueghjanu è chì cuminciaranu stu prughjettu cù un costu di 50 milioni di TL questu annu.
Elvan hà dettu chì i travaglii di custruzzione di u metro trà a stazione di autobus Halkapınar sò stati finiti, "Tutti i nostri prughjetti sò pronti. Avemu ancu inclusu in u prugramma d'investimentu. Speremu, avemu da principià a custruzzione di stu prughjettu, chì costa circa 280 milioni TL. Purteremu Halkapınar cù a stazione di l'autobus ", disse.
- Altre conversazioni
Binali Yıldırım, ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di AK Party İzmir, hà dichjaratu chì a ferrovia purterà i carichi di circa 500 cumpagnie in a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa in Anatolia, porti è stranieri. Dichjarà chì ci sò parechji ponti, tunnel è viadutti nantu à a linea di 27 chilometri da Kemalpaşa à Turgutlu, Yıldırım hà nutatu chì i treni piglianu è portanu i carichi da u Centru Logisticu stabilitu nantu à 3 milioni di metri quadrati.
Enfatizendu chì facenu passi fermi per fà di İzmir una cità di marca cù i servizii chì furnenu, Yıldırım hà dettu: "Sperendu, in l'elezzioni di u 30 di marzu, compiemu i servizii mancati in İzmir unu per unu. Quandu u populu di Izmir ci dà u so sustegnu è a fiducia, spergu chì avemu u scopu di fà a nostra Izmir a stella brillanti di u Mediterraniu è una cità di marca cù u prughjettu 'Life Izmir 1414', a cità più sviluppata di cultura, arte è turisimu in . Turchia, è avemu da ottene questu inseme.
- 3 milioni di tunnellate di carichi seranu trasportati
Adnan Polat, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İbrahim Polat Holding, hà dichjaratu chì, cum'è u gruppu Ege Seramik, anu stabilitu a prima fabbrica in a regione, è chì u trasportu hè una grande necessità per a zona industriale organizata per diventà una regione custituita da centinaie. di fabbriche è per risponde à i bisogni di sta regione.
Polat, chì hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a produzzione di u travagliu, hà dettu: "Portemu a nostra prima carica oghje. A nostra carica solu hè 1 milione 460 mila tunnillati annu. Questu hè equivalente à 90 550 camions. Una carica di circa 90 mila tunnellate serà trasportata per ferrovia. Quandu si sparghje questu in tutta a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa, milioni di tunnellate di merchenzie saranu trasportate à i mercati per ferrovia. Solu avemu trasfirutu almenu a mità di i XNUMX mila carichi à a ferrovia. Riducerà ancu u trafficu di grandi camioni nantu à e strade ", disse.
U guvernatore di İzmir, Mustafa Toprak, hà dettu chì, grazie à u prugettu, una carica pesante di 300 milioni di tunnellate serà trasportata per ferrovia da a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa, chì hè stabilita nantu à una superficie totale di 300 ettari è induve operanu più di 3 imprese.
Dopu à i discorsi, Adnan Polat hà prisentatu a ceramica apposta da Ege Seramik à u Ministru Elvan è Binali Yıldırım.
A carica di Ege Seramik hè stata mandata à Ankara cù u tagliu di a cinta per l'inaugurazione di a linea ferroviaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*