Reazione Firmata à Trasferimentu Confusione in İZBAN

Reazione firmata à a cunfusione di trasferimentu in İZBAN: I citadini chì anu reagitu à İZBAN, chì opera nantu à a linea Aliağa-Torbalı in Izmir, facendu centri di trasferimentu di stazioni di Menemen è Cumaovası, anu iniziatu una campagna di firma in change.org, chì hè cunsiderata a più grande petizione di u mondu. piattaforma.
Dopu chì a linea Torbalı hè stata messa in opera u 6 di ferraghju, un cambiamentu hè statu fattu in u Sistema Suburbanu di Izmir (İZBAN) è Menemen è Cumaovası sò stati trasformati in centri di trasferimentu. A causa di lunghi tempi d'attesa è di a densità di passageri in i centri di trasferimentu, i citadini anu iniziatu una campagna di firma cù u slogan "Dicemu chì ferma a tortura di trasferimentu di İZBAN".
In a campagna lanciata nantu à a piattaforma di petizioni chjamata Change.org, hè statu dumandatu chì İZBAN, chì hà un postu impurtante in u trasportu di Izmir, sia ininterrottu cum'è prima.
In a campagna, hè statu nutatu chì e persone chì utilizanu İZBAN ogni ghjornu per andà à u travagliu è à a scola anu difficultà è perde u tempu in i centri di trasferimentu per via di e cundizioni climatichi, è chì i citadini chì utilizanu İZBAN in distretti remoti cum'è Aliağa, Foça è Torbalı ùn ponu micca. aduprà i so diritti di trasferimentu di 90 minuti.
A campagna, in a quale u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, a Municipalità Metropolitana di Izmir è İZBAN sò stati indirizzati, hà righjuntu 24 firme in 561 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*