Lotta di terra in a regione induve a linea Marmaray passa in Darıcada

Cunflittu di terra in a regione induve a linea di Marmaray passa in Darıca: In u distrettu di Darıca di Kocaeli, per via di l'aumentu di u valore di e terre longu a linea di Marmaray, i disordini cuminciaru à accade in certi distretti. L'abitanti di u Distrettu di Abdi İpekçi anu dichjaratu chì alcune persone li minacciavanu è vulianu caccià e so case è e terre, induve anu campatu da 70 anni, per via di l'aumentu rapidu di i prezzi di a terra.
Süleyman Yılmaz, Adnan Arslan Ekşi, Temel Aydın, Hamiyet Erdoğa, Ömer Çadır, residenti di u Distrettu di Abdi İpekçi, chì anu dichjaratu chì e minacce anu aumentatu recentemente è chì sò stati custretti à lascià e so case è e so terre malgradu avè un attu di titulu, hà dettu chì questu incidente hà iniziatu. cù u passaghju di a linea di Marmaray è a valutazione di e terre. Süleyman Yılmaz, unu di i residenti di u quartiere, hà dettu:
"Ci sò famiglie chì campanu in questu quartiere da quasi 70 anni. Avemu compru sti terreni da qualchissia chì sapemu cum'è u nipote di Ethem Pasha. In seguitu, a Direzzione Naziunale di l'immubiliare hà vindutu di novu è i nostri atti di titulu sò stati dati. Avemu campatu in stu quartieru dapoi parechji anni. Dopu ch'ellu hè diventatu chjaru chì u Marmaray passava per quì, u valore di i nostri lochi di colpu hè cresciutu, è certi pirsuni pusonu a vista nantu à sti lochi. Reclamanu i nostri posti cù documenti falsi. Minaccianu quelli chì ùn vendenu micca i so lochi è e case. "A mafia di a terra vole piglià a casa è i lochi di i citadini cù a forza, a punta di una pistola, ma nimu ùn ferma questu".
L'abitanti di u vicinatu anu dettu ancu chì, s'ellu ùn hè micca cura di stu prublema, ponu accade tristi avvenimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*