A dumanda di Marmaray per apre per u trasportu di merci

Richiesta di apertura di Marmaray à u trasportu di merci: In u rapportu di settore di l'Assemblea di l'Industria Automobilistica TOBB, hè stata fatta una dumanda per apre Marmaray à u trasportu di merci.
Sicondu l'infurmazioni ottenute da u currispundente AA, un rapportu chì cuntene i prublemi di u settore è i suggerimenti di suluzione hè statu presentatu à u 7u Cunsigliu di l'Ecunumia Settoriale Turchia.
U rapportu hà dichjaratu chì u 94 per centu di i veiculi esportati da Turchia sò trasportati per mare, u 2 per centu per a ferrovia è u 4 per centu per a strada, è hà indicatu chì a pianificazione è u costu di logistica sò un prublema impurtante affruntatu da l'industria di l'automobile.
In u rapportu, hè statu dichjaratu chì l'infrastruttura logistica intermodale (portendu a carica à più di un puntu cù più di un mudellu di trasportu, senza eseguisce alcuna operazione nantu à a carica) hè inadegwata in u Marmara Orientale è Meridionale, induve una majuranza significativa di attività industriali sò realizati.
Per risolve u prublema, u rapportu signala chì l'infrastruttura logistica deve esse migliurata, tenendu in contu u pesu di l'espurtazioni in a produzzione in l'industria di l'automobile, è dice: "Marmaray deve esse apertu à u trasportu di merchenzie, in quantu à l'espurtazioni, è dice: ". a rete terrestre è ferroviaria intornu à i porti deve esse migliurata è allargata, è u stabilimentu di l'autoporti privati ​​​​per l'esportazioni di i veiculi deve esse supportatu. " A valutazione hè stata fatta.
In u rapportu, chì include ancu valutazioni nantu à altri prublemi ligati à u settore, hè nutatu chì l'impositu di vendita di veiculi (VAT + Tax Special Consumption) hè più altu ch'è l'altri paesi cuncurrenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*