Call Center Logistics for Mersin da Jozef Atat

Call Center Logistics for Mersin da Jozef Atat
U presidente di a piattaforma logistica di Mersin, Jozef Atat, hà dichjaratu chì tuttu, ancu u locu, hè prontu à stabilisce un "Centru Logisticu" in Mersin è hà dettu: "Semu bloccati in un locu in u travagliu chì serà u primu centru logisticu di Turchia. "Asperemu u sustegnu per risolve u prublema u più prestu pussibule", disse.
Atat, presidente di Mersin Logistics Platform, hà dettu à İHA nantu à i so sforzi per stabilisce u Centru Logisticu, chì hè un passu impurtante per a cità per diventà una basa logistica. Dichjarà chì anu preparatu tuttu ciò chì riguarda u Centru Logisticu, cumpresu u locu è u pianu maestru, Atat hà dettu chì anu aspittatu l'appruvazioni di u Cunsigliu di a Terra, chì serà cunvucatu sottu a presidenza di u guvernatore di Mersin Hasan Basri Güzeloğlu, in modu di cuntinuà a so strada.
Nutendu chì mentre ci hè un portu in Mersin, ci hè sempre una alta probabilità di diventà un centru logisticu, Atat hà dettu: "Deve esse, ùn ci hè micca altra scelta. U nostru portu cunnetta in particulare Turchia à u mondu è u mondu à Turchia. Tutte e merchenzie per esse esportate da Turchia ponu esse trasportate in parechji porti di u mondu via Mersin u più prestu pussibule. Ogni tipu di merchenzie da l'America, l'Asia è l'Europa ponu esse trasportati in queste regioni è ancu i paesi vicini via Mersin Port. "L'esistenza di Mersin cum'è un portu quì hè indiscutibile", disse.
Apuntendu chì sta attività in u portu provoca a congestione, soprattuttu in quantu à u spaziu, Atat hà enfatizatu chì ùn hè micca assai cunvenutu per fà tuttu in u portu. Sottulineendu chì per prevene sta congestione, e merchenzie devenu esse trattate, distribuite è movimenti logistichi fora di u portu, Atat hà dettu: "In verità, Mersin hà iniziatu questu tempu fà. Quandu andate da quì à Adana o fate nantu à l'autostrada, ci sò parechji magazzini in ogni locu. Sti magazzini cresce ogni ghjornu cum'è funghi. A nostra più grande difesa è u scopu quì hè questu; Quessi ùn deve esse formate a manca è a diritta cum'è funghi, ma deve esse in un certu locu, è deve esse una cunnessione di ferrovia è autostrada da u portu. Stu locu deve eliminà a contaminazione visuale è i prublemi di trafficu in a cità è mantene tuttu à un livellu competitivu. Basatu nantu à questu, un locu hè statu trovu in Mersin è assai travagliu hè statu fattu per urganizà stu locu. "Tutti i rapporti eranu pusitivi", disse.
"Tutti i rapporti sò pusitivi"
Dichjarà chì anu realizatu u travagliu sottu à a dirigenza di a Càmera di Cummerciu è di l'Industria di Mersin cù u sustegnu di a Càmera di Spedizione, Atat hà infurmatu chì anu truvatu una zona di 2 decares sottu a 700a Zona Industriale Organizzata (OSB) per a Logistica. Centru. Nutendu chì anu ancu preparatu u prughjettu mudellu di u centru è chì circa 46 richieste sò state ricevute per 170 pacchi, Atat hà cuntinuatu cusì: "Sò tutti investitori veloci. Discussioni riguardu à questi sò stati tenuti cù a Direzzione Regiunale Adana 6th Railways statali. A 6a Regione hà datu un rapportu chì dichjara chì era apprupriatu a stallazione di a linea ferroviaria quì. Allora andemu à l'offerta è tutti i prughjetti ferroviari sò stati disegnati. Avemu avutu riunioni cù a 5a Direzzione Regiunale di l'Autostrade in quantu à a cunnessione autostradale. Perchè ci saranu troppu camioni è camioni chì venenu è andanu quì. Inoltre, tutti i camioni sò carricati, cusì saria benefiziu per elli à esse luntanu da u trafficu di a cità. Tutte e riunioni sò state tenute è e nutizie pusitive sò state ricevute da tutti i lati. In fatti, u nostru Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, ci hà dettu: "Date a carica, mettemu a ferrovia è cunnettamu l'autostrada". Allora tutti anu dettu "sosteneremu". "Avemu ancu applicatu à u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia cù tutti i nostri rapporti", disse.
"Ùn simu micca senza speranza, ma perdemu u tempu"
Indicà chì stavanu aspittendu l'appruvazioni di u Cunsigliu di a Terra per esse convocatu in u locu dopu à sta tappa, Atat hà dettu: "Dopu chì u guvernatore hà cunvucatu u Cunsigliu di a Terra è l'hà passatu à traversu u tribunale, avemu da cuntinuà a nostra strada, ma sfurtunatamenti. ùn hè accadutu. Aspittemu chì u Guvernatore cunvuca u Cunsigliu di a Terra. Inoltre, avemu dumandatu chì l'area chì avemu determinatu in u novu Pianu Ambientale 1/100.000 sia una zona logistica. Di sicuru, sarà trattatu. Allora ùn simu senza speranza, ma sfurtunatamenti ci vole tempu. Avemu travagliatu cum'è una piattaforma dapoi 6 anni, ci eranu attelli prima, è sempre viste pusitivi sò stati pruposti per questu locu per diventà un centru logisticu. Cum'è una piattaforma, avemu pigliatu tutte l'autorità inseme cù l'urganisazioni non governamentali è mostramu esempi à l'esteru. Avemu dettu à tutte l'autorità ciò chì avemu da fà. Semu bloccati in qualchì locu. "Questu deve esse fattu u più prestu pussibule", disse.
Enfatizendu chì unu di i scopi principali di a piattaforma hè di portà un tali centru logisticu à u settore, Atat hà dettu: "U nostru scopu hè di avè un centru logisticu chì salverà u trafficu è a contaminazione visuale di sta cità è creà un ambiente cumpetitivu. , è questu serà u primu in Turchia. Mersin hè una porta chì funziona assai bè in u cummerciu mundiale. Avà Turchia hà cuminciatu à entre in un ambiente cumpetitivu cù a Cina. Questu significa chì l'Europeani pagaranu forse un centesimu o dui più per avè fattu in Turchia invece di avè fattu in Cina. U valore di Turchia è Mersin cresce ghjornu per ghjornu. Ùn ci vole micca perde una tale opportunità. "Questu hè un ambiente chì incuraghjerà a cumpetizione".
Dichjarà chì anu intesu chì u Pianu Maestru di Logistica Turca hè statu disegnatu, Atat hà dichjaratu chì e cità chì saranu centri logistichi seranu determinate cù stu pianu è chì questu serà assai bonu per Turchia è hà cunclusu e so parolle cusì: "Aspittemu. supportu per risolve u prublema u più prestu pussibule. Stu travagliu deve esse fattu u più prestu pussibule. Attualmente, 2,5 volte l'area induve custruiremu un magazzinu hè stata custruita. U mercatu cresce assai veloce. Alcune ecunumie maiò puderanu andà pianu pianu, ma l'ecunumia di Turchia viaghja più veloce di ciò chì era previstu. Ci hè un aumentu di 10 per centu in l'attività portu in Mersin ogni annu. S'ellu aumenta di 10 per centu, hè bluccatu avà, ma s'ellu aumenta di 10 per centu l'annu dopu, diventerà ancu più bluccatu. Questu deve esse rilassatu un pocu, è l'attenzione deve esse pagata à a logistica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*