Apertura di a prima tappa di i Tunnels di a Ring Road di Ordu

A Prima Tappa di i Tunnels di a Strada di u Ring di Ordu hè stata aperta: A prima tappa di i tunnelli in costruzione in u scopu di u "Prughjettu di a Strada di u Ring di l'Ordu", una di e parti più sfide di u prughjettu di a strada costiera di u Mari Neru, hè stata aperta.
A prima tappa di i tunnellati di 6500 m di lunghezza, "Öceli Tunnel", chì hà un postu impurtante in u Prughjettu di u Ring Road di Ordu è hè stata custruita da a cumpagnia Polin Enerji, hè stata aperta. Murat Erdivan, unu di i partenarii fundatori di Polin Energy, hà dettu: "U prughjettu di a strada costiera di u Mari Neru hè statu apertu à u trafficu in u 2007, cù u scopu di assicurà i standard desiderati per u trafficu di transitu in u Mari Neru è di riduce a carica di u trafficu lucale. In ogni casu, u passaghju di a cità di Ordu era a sezione più persa di tempu è a più congestionata di a strada costiera, chì hè 542 km in totale. U trafficu di veiculi pesanti è i veiculi chì trasportanu merchenzie periculose passanu sempre per u centru di Ordu, è questu porta seri risichi. "Questi risichi seranu ridotti cù l'Ordu Ring Road", disse.
40 MINUTI VARANNI À 10 MINUTI
U manager di Polin Enerji, Ersin Yağız, hà dichjaratu chì u "Tunnel Öceli", chì hè a prima tappa di i tunnel cù una lunghezza di 6500 m è hà un postu impurtante in u Prughjettu di a Strada di Ordu, hè statu apertu è hà dettu: "Cù l'Anello di Ordu. U prugettu di strada chì hè custruitu, u trafficu di transitu serà spustatu fora di a cità. "Cusì, u tempu di transitu, chì dura finu à 40 minuti durante u trafficu pesante, serà riduciutu à 10 minuti è u trasportu à l'Aeroportu Ordu serà più faciule", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*