Notizie di u tram Pamucaka

Bona nutizia di u tram Pamucaka: U più grande stabilimentu di trasfurmazioni di frutta è verdura di l'Egeu, chì hè un prughjettu di serviziu cumunu di a municipalità metropolitana di Izmir è a municipalità di Selçuk, hè stata messa in serviziu. Parlendu à a ceremonia, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà annunziatu ch'elli principianu u travagliu di prughjettu per a linea di tram Pamucak di 8 chilometri, chì cunnetta Selçuk cù u mare.
DeppoEfes, custruitu in partenariatu cù Izmir Metropolitan Municipality è Selçuk Municipality, hè statu apertu cù una magnifica cerimonia. Aziz Kocaoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, i membri di u Parlamentu di Izmir, Prof., anu assistitu à a ceremonia, chì hà attiratu un grande interessu da i citadini. Dr. Oğuz Oyan, Alaattin Yüksel, u presidente provinciale di CHP Ali Engin, i sindaci di u distrittu è i capi di u distrittu anu participatu ancu.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: Offreremu per a linea ferroviaria Selçuk İZBAN quist'annu. Se nunda va male, İZBAN vene à Selçuk in 1.5 - 2 anni. Ùn hè micca una parolla, hè a realità. Avemu decisu di custruisce una linea di tram di 8 chilometri per chì e persone chì vivenu in Pamucak ponu andà in Selçuk è i citadini in Selçuk ponu scuntrà u mare. Cuminciamu à travaglià nant'à u prugettu in April. "Avemu purtatu Selçuk inseme cù u mare", disse.
Se fate l'offerta bè ....
palazzu è Karşıyaka Spieghendu chì l'offerta di tram hè stata attribuita à una sucietà lucale, u sindaco Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Com'è i battelli è a nostra nave di escavatore, una cumpagnia turca in Bursa hà vintu l'offerta per i trattori di tram. Da avà, i nostri cumune chì custruiscenu tramvii anu da cumprà rimorchi di tram da un industriale lucale. Ddu industriale si svilupperà. Cusì, a tecnulugia si svilupperà in Turchia è a dependenza straniera serà eliminata. Per a prima volta, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà acquistatu rimorchi di metro da a Cina. In a listessa offerta, avemu compru i stessi beni da a Cina per 93 milioni d'euros, paragunatu à una cumpagnia europea chì hà citatu un prezzu di 35 milioni d'euros. Cumu facemu questu? Hè abbastanza sèmplice. Quandu entra in l'offerta, apre u cuncorsu à a cumpetizione è ùn fate micca nunda illegale in l'offerta; Se ùn favurite micca u vostru maritu, amicu o omu, fate l'offerta bè è mette u prezzu in cumpetizione. "Izmir hè cumpletu u metro per 56 - 60 milioni. A verità daretu à "Istanbul è Ankara compie u prugettu per questu assai" hè esse trasparente in l'offerta è fà l'offerta bè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*